Wpływ pandemii na działanie firmy FedEx
Pojawienie się pandemii zmusiło firmy kurierskie, w tym FedEx do wprowadzenia zasad bezpieczeństwa. Dostosowanie się do nowej rzeczywistości i utrudnień z nią związanych, mogło spowodować opóźnienia w dostawach przesyłek. Choć większość obostrzeń została zniesiona, firmy nadal przestrzegają zasad, a pewne procedury nie zostały zmienione. Dowiedz się, jakie z wprowadzonych zmian dotyczą również Ciebie!
Spis treści
Środki ostrożności
Wciąż zalecane jest ograniczenie kontaktu z kurierem oraz osobami trzecimi. Dlatego zachęcamy do zamawiania kuriera FedEx online oraz do zmniejszenia liczby przesyłek za pobraniem, oraz tych nadawanych w punktach. Płatności za przesyłki najlepiej dokonywać online, a w przypadku płatności za przesyłkę pobraniową transakcji dokonywać bezgotówkowo. W firmie FedEx wciąż obowiązuje wprowadzony na początku pandemii sposób potwierdzenia odbioru przesyłki na skanerach kurierskich, który pozwala uniknąć bezpośredniego kontaktu odbiorcy z urządzeniem. Dlatego zachęcamy do zachowania odpowiedniego dystansu i przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
Tymczasowe opóźnienia
Firma FedEx pomimo dynamicznie zmieniającej się sytuacji dokłada wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia były realizowane terminowo. Jednak w przypadku przesyłek międzynarodowych, należy wziąć pod uwagę, że zmiany w rozkładzie lotów w Europie mają wpływ na terminy doręczeń. Czas transportu przesyłek FedEx oraz TNT nadawanych z Polski lub doręczanych do Polski może ulec wydłużeniu o 24-48 godzin. Warto o tym pamiętać, zamawiając przesyłki lotnicze.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Sytuacja spowodowana pandemią jest na tyle dynamiczna, że w każdej chwili władze w Europie i na świecie, mogą ponownie wprowadzić ograniczenia w przemieszczaniu się. Ma to wpływ na funkcjonowanie firm kurierskich i może ograniczyć możliwość dostaw do niektórych regionów. Dlatego firma FedEx zdecydowała o zawieszeniu gwarancji zwrotu pieniędzy na wszystkie usługi FedEx Express, ze skutkiem natychmiastowym do odwołania. W przypadku wystąpienia opóźnień w doręczeniach przez firmę FedEx prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@globkurier.pl ,+48 22 300 16 21
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl