Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?
W związku z nadchodzą konferencją, na której omawiane będą kwestie związane z eksportem polskich towarów, przygotowaliśmy dla Was kilka krótkich wywiadów. Nasi eksperci odpowiedzieli w nich na parę pytań, m.in.:
- Jakie korzyści ze współpracy z GlobKurier.pl ma Klient?
- Czy podejście win – win jest zawsze korzystne?
- Jak RIG wspiera polskie firmy w ekspansji międzynarodowej?
- Jakie informacje możemy przeanalizować w narzędziach eksportowych Google?
Warto śledzić nasze media społecznościowe, gdzie wkrótce udostępnimy nowe wywiady, prezentujące prelegentów tegorocznej, III już edycji Międzynarodowej Konferencji – Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?
Spis treści
Mateusz Pycia – o korzyściach ze współpracy z GlobKurier.pl
Jak broker kurierki pomoże Ci w wysyłce towarów do Norwegii lub Niemiec? Jak dzięki takiej współpracy możesz zaoszczędzić czas i pieniądze? Dlaczego warto powierzyć swoją logistykę firmie zewnętrznej? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedź w wywiadzie z założycielem i CEO GlobKurier.pl – Mateuszem Pycią.
Szymon Nęcki – podejście win – win, czyli kiedy naprawę wygrywamy.
Kiedy najlepiej wystrzegać się podejścia win – win, a w jakich sytuacjach jest ono zbędne? Na czym polega prawdziwe podejście win – win? To wszystko wyjaśni Wam Szymon Nęcki – trener umiejętności menedżerskich.
Marlena Miąsko – o wsparciu Regionalnej Izby Gospodarczej polskich firm.
Jeśli prowadzisz firmę i chcesz rozpocząć eksport towarów na rynki międzynarodowe, potrzebujesz wiedzy i kontaktów. Jak je zdobyć? Jakie wydarzenia mogą Ci w tym pomóc? Tego wszystkiego dowiesz się z od Marleny Miąsko – dyrektor ds. Współpracy Międzynarodowej w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.
Paweł Bilczyński – jak narzędzie Google może pomóc w eksporcie towarów?
Firma Google swoimi narzędziami niezawodnie wspiera przedsiębiorców. Jakie tym razem pomocne informacje można zyskać dzięki jednemu z najnowszych narzędzi? Skąd czerpane są informacje i jakie korzyści przynoszą one eksporterom? O tym wszystkim, w krótkim wywiadzie opowiada Paweł Bilczyński, który wspiera eksporterów oraz firmy, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sprzedażą międzynarodową w programie Google Internetowe Rewolucje w eksporcie.
Dowiedz się więcej!
To nie wszystko, co przygotowaliśmy w związku z nadchodzącą konferencją. Wcześniejsze wywiady możecie znaleźć na naszym blogu: GlobKurier Blog lub kanele na YT: GlobKurier.TV, gdzie już wkrótce pojawią się kolejne wypowiedzi ekspertów!
Konferencja odbędzie się w Katowicach, w nowoczesnym hotelu Novotel. Nie zabraknie tam wybitych ekspertów, którzy podzieloną się swoją wiedzą na temat eksportu. Będzie to też świetna okazja do zdobycia kontaktów biznesowych, ponieważ konferencja zrzesza właścicieli i zarządy firm o międzynarodowym zasięgu i menadżerów oraz przedsiębiorców.
Zapraszamy do udziału w III Międzynarodowa Konferencja – Jak sprzedać polskie produkty na rynkach eksportowych?: https://www.konferencjaeksport.elamed.pl
Data: 28-29 listopada 2019 r.
Adres: Katowice, Hotel Novotel, aleja Roździeńskiego 16.
GlobKurier.pl
GlobKurier.pl to pełna oferta usług kurierskich. Współpracujemy z 50 firmami kurierskimi i dostarczamy przesyłki kurierskie do 192 krajów świata.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl