Podsumowanie Webinaru ABC logistyki w e-commerce
Niesamowita logistyczna godzina wiedzy już za nami! 11 marca odbył się organizowany przez ING webinar ABC logistyki w e-commerce. W roli prelegentów wystąpili Mateusz Pycia – CEO firmy GlobKurier.pl oraz Mateusz Zemczak – ekspert do spraw e-commerce imoje. Dowiedzieliśmy się między innymi jak ważne są płatności online oraz ile obecnie znaczy branża transportowa. Każdy przedsiębiorca mógł znaleźć drogę dla siebie i poznać od podszewki największych liderów na rynku w tych obszarach. Dodatkowo niezwykle emocjonujący był sam panel dyskusyjny. W rozmowę włączyło się wiele osób, dopytując o kluczowe sprawy dla swoich biznesów.
Spis treści
Branża transportowa i płatności
Eksperci w obu dziedzinach wykazali się niebywałą merytoryczną wiedzą i umiejętnościami sprawnego przekazywania rzetelnych informacji. Podczas przyjemnego spotkania na żywo (online) dowiedzieliśmy się między innymi jak ważna jest branża logistyczna i ile generuje procent PKB, jak również, że jesteśmy jednym z liderów w Unii Europejskiej jeżeli chodzi o międzynarodowy transport drogowy. CEO GlobKurier.pl udzielił podczas wypowiedzi także kilku najważniejszych wskazówek dla przedsiębiorców w kontekście sprawnego zarządzania logistycznego.
Mateusz Zamczak opowiedział natomiast o powodach, które motywują użytkowników do robienia zakupów w internecie. Z webinarowych ciekawostek – to aż 57% osób zadeklarowało, że są to właśnie dostępne formy płatności! Przedstawił on również interesującą mapę płatności online.
Pytania do ekspertów webinaru ABC logistyki w e-commerce
Już w trakcje spotkania na czacie pojawiały się pierwsze pytania do ekspertów. Odpowiedzieli oni na nie po zakończeniu panelu. Wiele z nich związanych było z transportem i skierowanych było do topowego na rynku operatora logistycznego GlobKurier.pl. Mateusz Pycia – CEO firmy starał się udzielać kompleksowej odpowiedzi na wszystkie pytania. Opowiedział również w kontekście jednego z nich niesamowitą historię wysyłki niezwykle wartościowego pierścionka zaręczynowego ?
Powrót do 11 marca i zaproszenie na kolejne wydarzenie
Dla wszystkich osób, które nie mogły uczestniczyć w webinarze, udostępniamy prezentację ze spotkania — > zobacz prezentację.
I już teraz zapraszamy na kolejne wydarzenie online organizowane tym razem przez GlobKurier.pl – Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021. Spotkanie poprowadzą oraz odpowiedzą na pytania na czacie: Karolina Kadłubek, Customer Success Manager, GlobKurier oraz Paulina Czokajło Key Account Manager, ING Polska.
#GlobWebinar odbędzie się już 23 marca o godzinie 11:00 – dołącz tutaj.
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl