Podsumowanie webinaru: Sklep internetowy w pełnej gotowości na Black Friday
Kolejny globwebinar za nami! Tym razem poruszyliśmy kwestie związane z Black Friday, czyli dniem, kiedy możesz się spodziewać sporego ruchu w Twoim sklepie. Podczas wydarzenia rozmawialiśmy zarówno o kwestiach technicznych związanych z optymalizacją wysyłki zamówień, jak i o widoczności w wyszukiwarce Google. Podsumuj z nami globwebinar Black Friday!!
Spis treści
Przetestuj swój sklep przed Black Friday!
To jedna z wskazówek, jakich udzielił Paweł Seruga – Marketing & Partneship Manager w Codariusie. Black Friday niewątpliwie wiąże się z większą liczba osób odwiedzających Twój sklep, a co za tym idzie, również z większą ilością zamówień. W tej sytuacji nie chciałbyś, żeby klienci musieli długo czekać na złożenie zamówienia lub nawet nie mieli takiej możliwości w wyniku przeciążenia. Aby uniknąć takich sytuacji konieczne jest wcześniejsze wykonanie testów, sprawdzenie wszystkich mechanizmów i przygotowanie się na ewentualne awarie. Dzięki temu Twój sklep będzie funkcjonował bez zarzutu, a w razie problemów będziesz miał możliwość szybkiej reakcji.
Warto również przygotować się na szczyt paczkowy związany z Black Friday. Przygotuj swoich pracowników na to, że będą musieli spakować i wysłać większą ilość przesyłek, sprawdź swoje umowy z kurierami. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, to jest idealny moment na to, aby nawiązać współpracę z profesjonalnym operatorem logistycznym, który znacznie ułatwi dostarczanie przesyłek w tym gorącym czasie. Jak to działa? Operator współpracuje z kilkudziesięcioma firmami kurierskimi, dzięki czemu będziesz mógł wybrać nie tylko najszybszą, ale również najtańszą opcję. Jesteś ciekawy, jakich jeszcze wskazówek udzielił Paweł? Zajrzyj do jego prezentacji i sprawdź 7 błędów, których nie możesz popełnić przed Black Friday.
Skup się na widoczności w sieci!
Tematy związane z SEO są z pewnością znane większości osób zajmujących się sprzedażą w sieci. Pytanie tylko, czy masz świadomość, jak dużą rolę odgrywa SEO w przypadku takich dni jak Black Friday? Odpowiednio prowadzone działania w tym zakresie są w stanie zapewnić Ci odpowiednia widoczność, a dzięki temu będziesz mógł wygrać wyścig o miejsca topowe w wyszukiwarce Google. Kilku wskazówek dotyczących tego typu działań udzielili podczas webinaru Paweł Borowik i Wojciech Haremza z Grupa iCEA. Co doradzali? Miedzy innymi stworzenie dedykowanego landing page, który jednak będzie atrakcyjny nie tylko dla robotów Google’a, ale również dla samych użytkowników.
Globwebinar Black Friday odbył się 7 października, a więc na niespełna dwa miesiące przed Black Friday 2021. Obawiasz się, że na działania pozycjonujące jest już za późno? Nic bardziej mylnego. Nasi prelegenci podczas webinaru wskazali na kilka działań, które możesz jeszcze wdrożyć, i które mogą jeszcze znacząco przyczynić się do widoczności Twojego e-sklepu w sieci. Wszystkie wskazówki dotyczące tego tematu znajdziesz w nagraniu webinaru: Sklep internetowy w pełnej gotowości na Black Friday! Nagranie obejmuje również wypowiedź Pawła z Codariusa oraz odpowiedzi prelegentów na pytania zadawane przez uczestników. Jeśli zatem zdecydujesz się na obejrzenie, możesz mieć pewność, że wyniesiesz cenne spostrzeżenia i praktyczne wskazówki na Black Friday.
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl