Integracja GlobKurier.pl z Woocommerce już dostępna
WordPress jest jednym z najpopularniejszych CSM, na którym tworzonych jest wiele stron oraz blogów. Wielu użytkowniku korzysta również z WordPressa do tworzenia własnego sklepu internetowego.
Cross border w e-commerce
Cross border, czyli w wielkim skrócie sprzedaż międzynarodowa, cieszy się coraz większą popularnością. Korzysta z niej obecnie coraz więcej e-sklepów z różnych sektorów handlu. Na
Wietrzenie magazynów na czym polega i jakie daje szanse sklepom e-commerce
Akcja wietrzenie magazynów jest nieodłącznym elementem akcji promocyjnych, które mają miejsce głównie pod koniec każdego roku. Wietrzenie magazynów kojarzy się każdemu z możliwością zakupu różnego
Jak przygotować się do szczytu przedświątecznych wysyłek?
Grudzień to czas na zakupy prezentów z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Wiele firm przeżywa wówczas prawdziwy szczyt wysyłkowy, ze względu na wzmożone zamówienia internetowe. Jak
Black Friday w GlobKurier.pl
W świecie logistyki i wysyłek kurierskich Black Friday to niezwykle gorący okres. Ten dzień niejako otwiera sezon przedświątecznych zakupów. Szaleństwo e-commercowe rusza, zamówienia na realizację
5 sposobów na zwiększenie ruchu w e-commerce dzięki SEO
Rynek e-commerce w Polsce notuje niezwykle dynamiczne wzrosty. Do takiego stanu rzeczy w pewnym stopniu przyczyniła się pandemia i związane z nią ograniczenia. Jednak dziś,
GlobKurier.pl patronatem raportu „Ostatnia mila dla e-commerce”
Globkurier.pl objął patronatem medialnym raport „Ostatnia mila dla e-commerce”. Sprawdźcie odpowiedzi na nurtujące Was pytania dotyczące ostatniej mili. portu zostanie wybrany. List przewozowy pełni kilka
Poznaj metody topowych graczy na zwiększenie sprzedaży!
Jako patronat zapraszamy na Cykl darmowych eventów od Traffic Trends i IdoSell! Traffic Trends i IdoSell ponownie łączą siły! Wracamy z serią darmowych eventów pod
Cele i rodzaje działalności gospodarczej
Założenie działalności gospodarczej to marzenie wielu osób. Nic dziwnego, daje ona wiele swobody w kwestii planowania własnego czasu, zarządzania finansami i dostosowywania zadań do swojego
Customer Experience – dlaczego jest tak istotny?
Doświadczenia konsumenta, które łączy się z zakupem rzeczy lub ofert w danym miejscu, jest szczególnie ważne. To ono wpływa na to, czy będzie chciał wrócić
Zwrot konsumencki w e-commerce
Przed zakupem towaru w każdym sklepie internetowym czy stacjonarnym, warto dokładnie zapoznać się zasadami ewentualnego zwrotu, wymiany czy reklamacji produktu. Coraz więcej osób korzysta z
Influencer marketing – jak przygotować paczkę dla influencera?
Kilka lat temu z pewnością nikt nie przewidywał, że rozwój internetu i social media przyniesie ze sobą kreowanie nowych sposobów na marketing i reklamę marki.