Zwrot konsumencki w e-commerce
Przed zakupem towaru w każdym sklepie internetowym czy stacjonarnym, warto dokładnie zapoznać się zasadami ewentualnego zwrotu, wymiany czy reklamacji produktu. Coraz więcej osób korzysta z
Influencer marketing – jak przygotować paczkę dla influencera?
Kilka lat temu z pewnością nikt nie przewidywał, że rozwój internetu i social media przyniesie ze sobą kreowanie nowych sposobów na marketing i reklamę marki.
Marketplace – czyli sklep na Facebooku
E-commerce rośnie w siłę. Z roku na rok zainteresowanie zakupami online wzrasta, a pandemia bardzo mocno przyspieszyła ten proces. W internecie kupujemy już niemal wszystko:
Stwórz stronę produktową, która sprzedaje
Strona produktowa to bilet do sprzedaży. Przy budowaniu sklepu e-commerce, warto pomyśleć o stronach produktowych, jak o substytucie warunków panujących w sklepie stacjonarnym. Oprócz tego,
Sprzedaż w internecie — z jakich portali aukcyjnych warto skorzystać?
Jakie portale aukcyjne są najtańsze? Które cieszą się największą popularnością? Jeśli zastanawiasz się, czy sprzedaż na marketplace się opłaca, czytaj dalej. Przed decyzją o wyborze
Jak opakowanie wpływa na sprzedaż
“Nie ocenia się książki po okładce” – to popularne stwierdzenie zdecydowanie nie ma swojego zastosowania, jeśli chodzi o projektowanie i produkcję opakowań produktów przeznaczonych na
Na co należy zwracać uwagę, zamawiając prezenty przez Internet?
Wszyscy kochamy prezenty! Coraz więcej osób pokochało także zakupy online. Ze względu na wygodę, ale też ograniczenia wynikające epidemii COVID kupowanie upominków przez internet stało
Co to jest lejek sprzedażowy?
Marzeniem każdej osoby zajmującej się sprzedażą towarów i usług online jest jak najszersze zainteresowanie ofertą, a w konsekwencji sprzedaż. Aby dotrzeć właśnie do tego finalnego
Black Friday. Zatrzymaj klienta na dłużej!
Black Friday wiąże się z krótkoterminowym wzrostem sprzedaży i nagłym napływem nowych klientów. To okazja do zwiększenia przychodów – co jest szczególnie istotne, biorąc pod
Czy Twoja strona internetowa jest gotowa na Black Friday?
Dzięki gorączce BFCM strony internetowe mogą odnotowywać wzrost odwiedzin nawet o 136%. Uważasz, że masz dobrze zoptymalizowaną witrynę? Zastanów się dwa razy. Wpadki zdarzały się
Zaopiekuj się klientem w Black Friday
Black Friday, Cyber Monday i Boże Narodzenie są już tuż za rogiem. Wizyty na stronach internetowych rosną, mnożą się zamówienia. Działy obsługi klienta magazynują siły
Black Friday coraz bliżej – Zbuduj oczekiwanie… i zbieraj leady już przed czarnym piątkiem
Black Friday coraz bliżej a to oznacza zm.in. zbliżający się wielkimi krokami szczyt sprzedażowy. Czy zaplanowanie czarnopiątkowego szaleństwa jest możliwe? W dużym stopniu tak. Możesz