Black Friday – przygotowania czas start!
Mamy ostatni kwartał roku i doskonale wiemy, co to oznacza — największy sezon zakupowy jest tuż za rogiem. Aż 30% całej sprzedaży detalicznej ma miejsce
Jak sprzedawać na OLX?
OLX to jeden z najpopularniejszych serwisów sprzedażowych w Polsce, ale także jedna z największych firm tego typu, która oferuje na świecie dostęp do platform sprzedażowych.
Ostatnia mila w e-handlu bardziej zielona?
Ostatnia mila w e-handlu to termin używany w planowaniu transportu, który opisuje przemieszczanie się osób i towarów z węzła komunikacyjnego do miejsca docelowego. Lokalny odcinek
Jaki kurier dla małej firmy?
Nieustanny wzrost zainteresowania sektorem e-commerce generuje ogromne ilości wirtualnych zakupów, które wymagają obsłużenia. Przedsiębiorstwa działające w branży kurierskiej muszą dostarczyć najwyższą jakość oferowanych usług, niezależnie
Jak sprawić, by Twój e-sklep był eco-friendly?
Ekologiczne wysyłanie przesyłek powoli staje się normą w wielu sklepach internetowych. Duży wpływ na te zmiany ma coraz większa świadomość konsumentów. Mnóstwo z nich woli
Rynek e-commerce potrzebuje nowych powierzchni magazynowych
Rynek e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, nieustannie się rozwija. Jak szacuje firma konsultingowa CBRE, jego globalna wartość w roku osiągnie 3,9
Przesyłki międzynarodowe – co wpływa na czas ich doręczenia?
Transport to bardzo skomplikowany i wrażliwy proces, który wymaga dokładnego zaplanowania. Im dłuższa trasa do pokonania, tym bardziej przesyłki międzynarodowe narażone są na różnego rodzaju
Zbuduj pozytywny customer experience dzięki bezpiecznej i szybkiej dostawie!
W najnowszym numerze magazynu e-commerce & digital marketing pojawił się artykuł odnośnie budowania pozytywnego customer experience dzięki usługom kurierskim, a przede wszystkim odpowiedniej dostawie. Autorką
Sklep internetowy a przesyłki kurierskie
Zakupy online cieszą się coraz większym zainteresowaniem, stąd duża popularność sklepów internetowych. Konkurencja na rynku jest jednak spora. Aby dotrzeć do jak największej grupy klientów,
„Biblia e-biznesu 3.0” – must have każdego e-przedsiębiorcy
Prowadzisz e-biznes i zastanawiasz się, co jeszcze możesz w nim zmienić i udoskonalić? A może chcesz dopiero wystartować i szukasz praktycznych a jednocześnie eksperckich porad?
Kiedy sklep internetowy zacznie zarabiać?
Istnieje wiele różnych motywacji do rozpoczęcia działalności e-commerce. Niektórzy przedsiębiorcy chcą, aby sklep e-commerce uzupełniał ich dotychczasowe dochody, podczas gdy inni planują osiągnąć punkt, w
Paczka za pobraniem – dlaczego warto z niej korzystać?
Rynek zakupów online od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie. Wynika to z wielu jego niepodważalnych zalet zarówno dla klienta jak i sprzedającego. Jako klienci