
Czy Twoja strona internetowa jest gotowa na Black Friday?
Dzięki gorączce BFCM strony internetowe mogą odnotowywać wzrost odwiedzin nawet o 136%. Uważasz, że masz dobrze zoptymalizowaną witrynę? Zastanów się dwa razy. Wpadki zdarzały się

Zaopiekuj się klientem w Black Friday
Black Friday, Cyber Monday i Boże Narodzenie są już tuż za rogiem. Wizyty na stronach internetowych rosną, mnożą się zamówienia. Działy obsługi klienta magazynują siły

Black Friday coraz bliżej – Zbuduj oczekiwanie… i zbieraj leady już przed czarnym piątkiem
Black Friday coraz bliżej a to oznacza zm.in. zbliżający się wielkimi krokami szczyt sprzedażowy. Czy zaplanowanie czarnopiątkowego szaleństwa jest możliwe? W dużym stopniu tak. Możesz

Logistyka! Twoja mocna strona na Black Friday
Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce klienci byli w stanie czekać na paczki wiele dni. Dziś każda osoba zamawiająca online chce dostać towar niemal na

Jaki wpływ na sprzedaż w sklepie mają zdjęcia?
Prowadzenie przynoszącego zyski sklepu internetowego to wiele kroków i etapów, które trzeba pokonać. Od interesującego produktu, przez odpowiednią prezentację, aż po skuteczną reklamę, sprzedaż i

Black Friday – przygotowania czas start!
Mamy ostatni kwartał roku i doskonale wiemy, co to oznacza — największy sezon zakupowy jest tuż za rogiem. Aż 30% całej sprzedaży detalicznej ma miejsce

Jak sprzedawać na OLX?
OLX to jeden z najpopularniejszych serwisów sprzedażowych w Polsce, ale także jedna z największych firm tego typu, która oferuje na świecie dostęp do platform sprzedażowych.

Ostatnia mila w e-handlu bardziej zielona?
Ostatnia mila w e-handlu to termin używany w planowaniu transportu, który opisuje przemieszczanie się osób i towarów z węzła komunikacyjnego do miejsca docelowego. Lokalny odcinek

Jaki kurier dla małej firmy?
Nieustanny wzrost zainteresowania sektorem e-commerce generuje ogromne ilości wirtualnych zakupów, które wymagają obsłużenia. Przedsiębiorstwa działające w branży kurierskiej muszą dostarczyć najwyższą jakość oferowanych usług, niezależnie

Jak sprawić, by Twój e-sklep był eco-friendly?
Ekologiczne wysyłanie przesyłek powoli staje się normą w wielu sklepach internetowych. Duży wpływ na te zmiany ma coraz większa świadomość konsumentów. Mnóstwo z nich woli

Rynek e-commerce potrzebuje nowych powierzchni magazynowych
Rynek e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, nieustannie się rozwija. Jak szacuje firma konsultingowa CBRE, jego globalna wartość w roku osiągnie 3,9

Przesyłki międzynarodowe – co wpływa na czas ich doręczenia?
Transport to bardzo skomplikowany i wrażliwy proces, który wymaga dokładnego zaplanowania. Im dłuższa trasa do pokonania, tym bardziej przesyłki międzynarodowe narażone są na różnego rodzaju