Kiedy sklep internetowy zacznie zarabiać?
Istnieje wiele różnych motywacji do rozpoczęcia działalności e-commerce. Niektórzy przedsiębiorcy chcą, aby sklep e-commerce uzupełniał ich dotychczasowe dochody, podczas gdy inni planują osiągnąć punkt, w
Paczka za pobraniem – dlaczego warto z niej korzystać?
Rynek zakupów online od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie. Wynika to z wielu jego niepodważalnych zalet zarówno dla klienta jak i sprzedającego. Jako klienci
Wtyczka WooCommerce w GlobKurier.pl
Prowadzisz sklep internetowy w oparciu o WooCommerce i szukasz nowych rozwiązań? Dzięki integracji z GlobKurier.pl możesz w prosty sposób nie tylko importować zamówienia, ale również
Czy sklep powinien oferować darmowy zwrot?
Bezproblemowa polityka zwrotów może być motorem sprzedaży, jest bowiem kluczowa w procesie decyzyjnym dla wielu kupujących. Oczywiście, sprzedawcy detaliczni muszą brać pod uwagę koszty, które
Sklep internetowy w modelu dropshipping – jak działa?
Działalność e-commerce, czyli handlu elektronicznego rozwija się z każdym dniem, a z nią kształtuje się dropshipping Jeżeli zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, ale
Integracja IdoSell z GlobKurier.pl
Wysyłasz sporą ilość paczek z Twojego sklepu i nie chcesz pogubić się w dokumentacji? Chcesz za to korzystać z najlepszych firm kurierskich bez konieczności wielogodzinnego
Analiza sprzedaży w sklepie internetowym. Co warto brać pod uwagę?
Prowadzenie własnego sklepu internetowego jest zajęciem bardzo złożonym. Na sukces biznesu online składa się wiele elementów, które wzajemnie mogą się uzupełniać lub być od siebie
Jak ustalać ceny w e-sklepie?
Cena to jeden z kluczowych elementów, na który uwagę zwracają klienci i osoby potencjalnie zainteresowane towarem, który oferujemy. Chociaż mogłoby się wydawać, że ustalenie kwoty
Otwierasz międzynarodowy sklep? Nie powielaj tych błędów!
Transport międzynarodowy może być polem minowym. Otwierając międzynarodowy sklep błędy popełnia się naprawdę łatwo. Niezrozumienie przepisów celnych, wybór niewłaściwej firmy logistycznej, brak ubezpieczenia towarów lub
Nadanie przesyłki – błędy przez które tracisz klientów
Sposób dostarczenia zamówienia i związane z nim opcje to często kluczowe elementy wpływające na decyzję kupującego o nabyciu towaru u danego sprzedawcy. Należy pamiętać, że
Koszty prowadzenia sklepu internetowego – jak je obniżyć?
Branża e-commerce nieustannie się rozwija, na co niemały wpływ ma trwająca pandemia Covid-19. Obecnie coraz większa liczba biznesów przenosi się do sieci a sklepów internetowych
Integracja z GlobKurier.pl – zwiększ sprzedaż na Allegro!
Jak wskazują najnowsze badania, aż 73 proc. ogółu internautów decyduje się na zakupy w internecie. Klienci świadomie szukają najlepszych rozwiązań, które gwarantują nie tylko tanią,