
Zbuduj pozytywny customer experience dzięki bezpiecznej i szybkiej dostawie!
W najnowszym numerze magazynu e-commerce & digital marketing pojawił się artykuł odnośnie budowania pozytywnego customer experience dzięki usługom kurierskim, a przede wszystkim odpowiedniej dostawie. Autorką

Sklep internetowy a przesyłki kurierskie
Zakupy online cieszą się coraz większym zainteresowaniem, stąd duża popularność sklepów internetowych. Konkurencja na rynku jest jednak spora. Aby dotrzeć do jak największej grupy klientów,

„Biblia e-biznesu 3.0” – must have każdego e-przedsiębiorcy
Prowadzisz e-biznes i zastanawiasz się, co jeszcze możesz w nim zmienić i udoskonalić? A może chcesz dopiero wystartować i szukasz praktycznych a jednocześnie eksperckich porad?

Kiedy sklep internetowy zacznie zarabiać?
Istnieje wiele różnych motywacji do rozpoczęcia działalności e-commerce. Niektórzy przedsiębiorcy chcą, aby sklep e-commerce uzupełniał ich dotychczasowe dochody, podczas gdy inni planują osiągnąć punkt, w

Paczka za pobraniem – dlaczego warto z niej korzystać?
Rynek zakupów online od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie. Wynika to z wielu jego niepodważalnych zalet zarówno dla klienta jak i sprzedającego. Jako klienci

Wtyczka WooCommerce w GlobKurier.pl
Prowadzisz sklep internetowy w oparciu o WooCommerce i szukasz nowych rozwiązań? Dzięki integracji z GlobKurier.pl możesz w prosty sposób nie tylko importować zamówienia, ale również

Czy sklep powinien oferować darmowy zwrot?
Bezproblemowa polityka zwrotów może być motorem sprzedaży, jest bowiem kluczowa w procesie decyzyjnym dla wielu kupujących. Oczywiście, sprzedawcy detaliczni muszą brać pod uwagę koszty, które

Sklep internetowy w modelu dropshipping – jak działa?
Działalność e-commerce, czyli handlu elektronicznego rozwija się z każdym dniem, a z nią kształtuje się dropshipping Jeżeli zastanawiasz się nad założeniem własnego sklepu internetowego, ale

Integracja IdoSell z GlobKurier.pl
Wysyłasz sporą ilość paczek z Twojego sklepu i nie chcesz pogubić się w dokumentacji? Chcesz za to korzystać z najlepszych firm kurierskich bez konieczności wielogodzinnego

Analiza sprzedaży w sklepie internetowym. Co warto brać pod uwagę?
Prowadzenie własnego sklepu internetowego jest zajęciem bardzo złożonym. Na sukces biznesu online składa się wiele elementów, które wzajemnie mogą się uzupełniać lub być od siebie

Jak ustalać ceny w e-sklepie?
Cena to jeden z kluczowych elementów, na który uwagę zwracają klienci i osoby potencjalnie zainteresowane towarem, który oferujemy. Chociaż mogłoby się wydawać, że ustalenie kwoty

Otwierasz międzynarodowy sklep? Nie powielaj tych błędów!
Transport międzynarodowy może być polem minowym. Otwierając międzynarodowy sklep błędy popełnia się naprawdę łatwo. Niezrozumienie przepisów celnych, wybór niewłaściwej firmy logistycznej, brak ubezpieczenia towarów lub