Prowadzisz sklep internetowy? Podpowiadamy jak zintegrować go z systemem wysyłek kurierskich, obsłużyć płatności, zdobywać nowych klientów i nowe rynki. Sprawdź!
Zmagasz się z opóźnieniami w dostawach i niezadowolonymi klientami? Cut-off time może być kluczem do rozwiązania tych problemów. Dowiedz się, jak precyzyjne określenie godziny granicznej realizacji zamówień ...
Współczesny konsument oczekuje natychmiastowej satysfakcji. Chce mieć wszystko, czego potrzebuje, kiedy tylko zechce – i to jak najszybciej. Właśnie w odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów narodził się ...
Chcesz, by Twoi klienci kupowali bez obaw? Zwroty to nie problem, a szansa na budowanie lojalności. Dowiedz się, jak stworzyć politykę zwrotów, która nie tylko spełni wymagania prawne, ale też przyciągnie klientów ...
Uwaga, sprzedawcy internetowi! Od grudnia 2024 roku czekają na Was nowe, bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące bezpieczeństwa produktów. Rozporządzenie GPSR zmienia zasady gry na rynku e-commerce. Chcesz wiedzieć, ...
Chcesz usprawnić proces realizacji przesyłek kurierskich w Twoim sklepie internetowym? Prowadzisz swoją sprzedaż online na platformie Shoper? Integracja GlobKuriera z Shoperem to rozwiązanie dla Ciebie! Sprawdź ...
W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, sprzedaż cross-border (międzynarodowa) staje się coraz bardziej popularna i dostępna. Kluczowym elementem, który umożliwia sukces w tej dziedzinie, ...
Choć Słowacja, na tle swoich sąsiadów, może wydawać się rynkiem o skromnej skali, kryje w sobie potencjał dla zagranicznych sprzedawców. Z szacunkową wartością 2,12 miliarda dolarów i znaczącym odsetkiem ...
Czeski rynek e-commerce przeżywa rozkwit, plasując się w czołówce najszybciej rozwijających się w Europie. W 2023 roku jego wartość sięgnęła imponujących 5,66 miliardów dolarów, a prognozy na kolejne lata są ...
Myślisz o podboju brytyjskiego rynku i poszerzeniu grona swoich klientów o miliony potencjalnych nabywców? Brytyjski e-commerce to nie tylko ogromny potencjał, ale i spore wyzwania. Sukces zależy od rzetelnej analizy ...
Niemiecki e-commerce gigantem o imponującym potencjale? W 2023 roku wartość transakcji online wyniosła około 80 miliardów euro, plasując Niemcy na 6. miejscu na świecie. Prognozowany wzrost na poziomie 11,8% rocznie ...
Skandynawski rynek e-commerce, obejmujący Szwecję, Norwegię, Danię, Finlandię i Islandię, jest jednym z najbardziej rozwiniętych i dynamicznie rosnących rynków na świecie. W 2023 roku wartość rynku e-commerce w ...
Czy wiesz, że Rumunia staje się jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej? Z szybko rosnącą bazą klientów online i wsparciem rządowym dla cyfryzacji gospodarki, ten ...