Prowadzisz sklep internetowy? Podpowiadamy jak zintegrować go z systemem wysyłek kurierskich, obsłużyć płatności, zdobywać nowych klientów i nowe rynki. Sprawdź!
Założenie działalności gospodarczej to marzenie wielu osób. Nic dziwnego, daje ona wiele swobody w kwestii planowania własnego czasu, zarządzania finansami i dostosowywania zadań do swojego rytmu dnia. Ponadto ...
Doświadczenia konsumenta, które łączy się z zakupem rzeczy lub ofert w danym miejscu, jest szczególnie ważne. To ono wpływa na to, czy będzie chciał wrócić do sklepu i ponownie zrobić zakupy. Na customer ...
Przed zakupem towaru w każdym sklepie internetowym czy stacjonarnym, warto dokładnie zapoznać się zasadami ewentualnego zwrotu, wymiany czy reklamacji produktu. Coraz więcej osób korzysta z zakupów online ze względu ...
Kilka lat temu z pewnością nikt nie przewidywał, że rozwój internetu i social media przyniesie ze sobą kreowanie nowych sposobów na marketing i reklamę marki. Nie da się ukryć, że portale społecznościowe, ale i ...
E-commerce rośnie w siłę. Z roku na rok zainteresowanie zakupami online wzrasta, a pandemia bardzo mocno przyspieszyła ten proces. W internecie kupujemy już niemal wszystko: ubrania, jedzenie, samochody, elektronikę, ...
Strona produktowa to bilet do sprzedaży. Przy budowaniu sklepu e-commerce, warto pomyśleć o stronach produktowych, jak o substytucie warunków panujących w sklepie stacjonarnym. Oprócz tego, że są atrakcyjne i ...
Jakie portale aukcyjne są najtańsze? Które cieszą się największą popularnością? Jeśli zastanawiasz się, czy sprzedaż na marketplace się opłaca, czytaj dalej. Przed decyzją o wyborze partnera zastanów się ...
“Nie ocenia się książki po okładce” - to popularne stwierdzenie zdecydowanie nie ma swojego zastosowania, jeśli chodzi o projektowanie i produkcję opakowań produktów przeznaczonych na sprzedaż. Od lat wyniki ...
Wszyscy kochamy prezenty! Coraz więcej osób pokochało także zakupy online. Ze względu na wygodę, ale też ograniczenia wynikające epidemii COVID kupowanie upominków przez internet stało się powszechne. Na co ...
Marzeniem każdej osoby zajmującej się sprzedażą towarów i usług online jest jak najszersze zainteresowanie ofertą, a w konsekwencji sprzedaż. Aby dotrzeć właśnie do tego finalnego kroku, i zadowolić klienta, w ...
Black Friday wiąże się z krótkoterminowym wzrostem sprzedaży i nagłym napływem nowych klientów. To okazja do zwiększenia przychodów – co jest szczególnie istotne, biorąc pod uwagę pandemiczne wyzwania ...
Dzięki gorączce BFCM strony internetowe mogą odnotowywać wzrost odwiedzin nawet o 136%. Uważasz, że masz dobrze zoptymalizowaną witrynę? Zastanów się dwa razy. Wpadki zdarzały się przecież nawet leaderom ...