Prowadzisz sklep internetowy? Podpowiadamy jak zintegrować go z systemem wysyłek kurierskich, obsłużyć płatności, zdobywać nowych klientów i nowe rynki. Sprawdź!
Mamy ostatni kwartał roku i doskonale wiemy, co to oznacza — największy sezon zakupowy jest tuż za rogiem. Aż 30% całej sprzedaży detalicznej ma miejsce między Czarnym Piątkiem a Bożym Narodzeniem. Przygotowanie ...
OLX to jeden z najpopularniejszych serwisów sprzedażowych w Polsce, ale także jedna z największych firm tego typu, która oferuje na świecie dostęp do platform sprzedażowych. Obecnie serwuje ona swoim użytkownikom ...
Ostatnia mila w e-handlu to termin używany w planowaniu transportu, który opisuje przemieszczanie się osób i towarów z węzła komunikacyjnego do miejsca docelowego. Lokalny odcinek trasy do miejsca, takiego jak dom ...
Nieustanny wzrost zainteresowania sektorem e-commerce generuje ogromne ilości wirtualnych zakupów, które wymagają obsłużenia. Przedsiębiorstwa działające w branży kurierskiej muszą dostarczyć najwyższą ...
Ekologiczne wysyłanie przesyłek powoli staje się normą w wielu sklepach internetowych. Duży wpływ na te zmiany ma coraz większa świadomość konsumentów. Mnóstwo z nich woli nawet dopłacić, aby to ekologiczna ...
Rynek e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, nieustannie się rozwija. Jak szacuje firma konsultingowa CBRE, jego globalna wartość w roku osiągnie 3,9 bln dolarów. Taki wzrost oznacza nowe wyzwania, ...
Transport to bardzo skomplikowany i wrażliwy proces, który wymaga dokładnego zaplanowania. Im dłuższa trasa do pokonania, tym bardziej przesyłki międzynarodowe narażone są na różnego rodzaju niebezpieczeństwa, ...
W najnowszym numerze magazynu e-commerce & digital marketing pojawił się artykuł odnośnie budowania pozytywnego customer experience dzięki usługom kurierskim, a przede wszystkim odpowiedniej dostawie. Autorką ...
Zakupy online cieszą się coraz większym zainteresowaniem, stąd duża popularność sklepów internetowych. Konkurencja na rynku jest jednak spora. Aby dotrzeć do jak największej grupy klientów, trzeba postawić na ...
Prowadzisz e-biznes i zastanawiasz się, co jeszcze możesz w nim zmienić i udoskonalić? A może chcesz dopiero wystartować i szukasz praktycznych a jednocześnie eksperckich porad? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie w ...
Istnieje wiele różnych motywacji do rozpoczęcia działalności e-commerce. Niektórzy przedsiębiorcy chcą, aby sklep e-commerce uzupełniał ich dotychczasowe dochody, podczas gdy inni planują osiągnąć punkt, w ...
Rynek zakupów online od wielu lat rozwija się bardzo dynamicznie. Wynika to z wielu jego niepodważalnych zalet zarówno dla klienta jak i sprzedającego. Jako klienci doceniamy łatwość i szybkość takich zakupów, a ...