Prowadzisz sklep internetowy? Podpowiadamy jak zintegrować go z systemem wysyłek kurierskich, obsłużyć płatności, zdobywać nowych klientów i nowe rynki. Sprawdź!
Dzięki gorączce BFCM strony internetowe mogą odnotowywać wzrost odwiedzin nawet o 136%. Uważasz, że masz dobrze zoptymalizowaną witrynę? Zastanów się dwa razy. Wpadki zdarzały się przecież nawet leaderom ...
Black Friday, Cyber Monday i Boże Narodzenie są już tuż za rogiem. Wizyty na stronach internetowych rosną, mnożą się zamówienia. Działy obsługi klienta magazynują siły na największe starcie 26 listopada. A ...
Black Friday coraz bliżej a to oznacza zm.in. zbliżający się wielkimi krokami szczyt sprzedażowy. Czy zaplanowanie czarnopiątkowego szaleństwa jest możliwe? W dużym stopniu tak. Możesz przygotować się na start ...
Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce klienci byli w stanie czekać na paczki wiele dni. Dziś każda osoba zamawiająca online chce dostać towar niemal na już. Kurierzy mają pełne ręce roboty, a Black Friday i ...
Prowadzenie przynoszącego zyski sklepu internetowego to wiele kroków i etapów, które trzeba pokonać. Od interesującego produktu, przez odpowiednią prezentację, aż po skuteczną reklamę, sprzedaż i nadanie ...
Mamy ostatni kwartał roku i doskonale wiemy, co to oznacza — największy sezon zakupowy jest tuż za rogiem. Aż 30% całej sprzedaży detalicznej ma miejsce między Czarnym Piątkiem a Bożym Narodzeniem. Przygotowanie ...
OLX to jeden z najpopularniejszych serwisów sprzedażowych w Polsce, ale także jedna z największych firm tego typu, która oferuje na świecie dostęp do platform sprzedażowych. Obecnie serwuje ona swoim użytkownikom ...
Ostatnia mila w e-handlu to termin używany w planowaniu transportu, który opisuje przemieszczanie się osób i towarów z węzła komunikacyjnego do miejsca docelowego. Lokalny odcinek trasy do miejsca, takiego jak dom ...
Nieustanny wzrost zainteresowania sektorem e-commerce generuje ogromne ilości wirtualnych zakupów, które wymagają obsłużenia. Przedsiębiorstwa działające w branży kurierskiej muszą dostarczyć najwyższą ...
Ekologiczne wysyłanie przesyłek powoli staje się normą w wielu sklepach internetowych. Duży wpływ na te zmiany ma coraz większa świadomość konsumentów. Mnóstwo z nich woli nawet dopłacić, aby to ekologiczna ...
Rynek e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, nieustannie się rozwija. Jak szacuje firma konsultingowa CBRE, jego globalna wartość w roku osiągnie 3,9 bln dolarów. Taki wzrost oznacza nowe wyzwania, ...
Transport to bardzo skomplikowany i wrażliwy proces, który wymaga dokładnego zaplanowania. Im dłuższa trasa do pokonania, tym bardziej przesyłki międzynarodowe narażone są na różnego rodzaju niebezpieczeństwa, ...