Prowadzisz sklep internetowy? Podpowiadamy jak zintegrować go z systemem wysyłek kurierskich, obsłużyć płatności, zdobywać nowych klientów i nowe rynki. Sprawdź!
Mamy 2021 rok, a pandemia nadal trwa... W wielu krajach sklepy stacjonarne wciąż zamykają się na klientów. Niektóre marki zrezygnowały z fizycznych placówek, koncentrując się na działalności online i otwierając ...
"Czy z pewnością dostanę swój produkt, a pieniądze nie przepadną?", "czy ktoś nie wykorzysta moich danych przeciw mnie?" - to zapewne jedne z wielu pytań, które mogły pojawiać się w głowie kupujących online ...
Prowadzenie sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem. Liczba warunków, które trzeba spełnić, aby w ostateczności przyciągnąć i zadowolić Klienta jest szalenie długa. Nie wspominamy tutaj o tak podstawowych ...
Outsourcing dla firm może być atrakcyjny zarówno dla małych, jak i dla dużych podmiotów. Zlecanie działań na zewnątrz pozwala zostać elastycznym i budować przewagi konkurencyjne. Pozwala też na zdobycie ...
Świat e-commerce przeżywa swój globalny boom, zapotrzebowanie, ale też i konkurencja na rynku jest duża. Wygrywają Ci sprzedawcy, którzy mają jak najlepiej zoptymalizowane procesy. Walczą z porzuconym koszykiem, ...
Nadchodzące Walentynki to idealna okazja, aby obdarować swoich klientów promocjami. Jednak przygotowanie swojego e-sklepu na takie wydarzenia, należy rozpocząć znacznie wcześniej. Same rabaty mogą nie przekonać ...
Rok 2020 pod względem nieprzewidywalności pobił wszelkie normy. Najpierw pandemia, później lockdowny, zamykanie i otwieranie galerii, sklepów stacjonarnych… to zdecydowanie wpłynęło na zarządzanie biznesów w ...
Bez względu na to, czy prowadzisz sklep stacjonarny, czy internetowy - lojalny klient zawsze jest na wagę złota. Powracający kupujący utwierdzają w fakcie, że oferujemy przydatny i ważny produkt. Jednocześnie ...
Opisy produktów w sklepie internetowym to rzecz, bez której ciężko odnieść sukces w sprzedaży online. Choć naturalnie naszych potencjalnych klientów powinien przyciągać asortyment czy cena, to właśnie te kilka ...
2020 dobiega końca... Sprzedawcy wyrwani ze znanej im do tej pory rzeczywistości czują się zagubieni, ale większość z nich próbuję się dostosować i w aktualnych zmianach rynkowych upatruje szansę. Marki ...
Święta Bożego Narodzenia to dla wielu najbardziej oczekiwany okres w roku. Jedni wyczekują spotkań z rodziną, prezentów oraz świątecznych potraw, inni czekają na zwiększone obroty w swoim sklepie. W tym roku ...
Nadchodzący Black Friday oraz Cyber Monday to dla kupujących idealna okazja na zakupienie prezentów świątecznych lub po prostu wielu towarów w promocyjnych cenach. Dla sprzedawców natomiast to moment, który jeśli ...