Transport całopojazdowy cena - spedycja całopojazdowa
Współpracujemy z wieloma przewoźnikami w kraju i na świecie. Oferujemy niskie ceny.
GlobKurier.pl #1 platforma do transportu
Współpracujemy z najlepszymi firmami transportowymi. Tworzymy zespół specjalistów w zakresie transportu ciężarowego całopojazdowego, dlatego masz pewność, że Twoje przesyłki trafiają w ręce profesjonalistów. Z nami zrealizujesz nawet najbardziej wymagające zlecenia.
Jak zorganizować usługę transportu całopojazdowego z GlobKurier.pl?
Skorzystaj z szybkiej wyceny, aby samodzielnie zamówić transport krajowy lub transport do i z krajów europejskich. W oknie wyceny należy wpisać miejsce załadunku i rozładunku, ilość i wymiary przewożonego ładunku. Podczas wyceny możesz wybrać odpowiednią zabudowę i wyznaczyć liczbę kilometrów odpowiadających planowanej trasie. W przypadku przewozu standardową naczepą łączna waga nie może wynosić więcej niż 24 tony, a powierzchnia towaru nie może przekroczyć 13,6m x 2,45m x 2,6 m.
Nie znalazłeś pożądanego przez Ciebie kierunku transportu korzystając z szybkiej wyceny? Skontaktuj się z nami mailowo na kontakt@globkurier.pl. W wiadomości podaj takie informacje jak:
- Kiedy towar będzie gotowy do podjęcia
- Kiedy towar musi zostać dostarczony
- Wielkość, ilość i wagę towaru
- Zawartość ładunku
- Kwotę ubezpieczenia towaru
- Czy załadunek i rozładunek towaru na pojazd zapewniony jest przez nadawcę i odbiorcę oraz czy czynności te będą odbywać się bokiem lub tyłem z rampy.
W związku z rozwojem firmy oraz rosnącą ilością zleceń eksportowych poszukujemy dla naszych przewoźników również zleceń importowych. Jeżeli chcesz importować towar z Czech, napisz do nas na kontakt@globkurier.pl ! Posiadamy do dyspozycji regularnie pojazdy typu mega (wymiary 1360x245x300cm) oraz typu tandem (2x700x245x300cm).
Oferujemy zorganizowanie transportu FTL w relacjach krajowych, eksportowych i importowych na terenie Europy, Azji Środkowej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki Północnej.
Transport całopojzdowy – na czym polega?
Transport całopojazdowy FTL (Full Truck Load) polega na zamówieniu całej powierzchni samochodu do dyspozycji jednego klienta. Maksymalna ładowność ciągnika z naczepą wynosi 24 tony, gdzie możliwe jest umieszczenie 33 palet euro. W przypadku towarów o mniejszym wolumenie np. 10 palet euro o wadze do 1000 kg. alternatywnym rozwiązaniem może być transport całopojazdowy busem. Transport FTL nie wymaga zajmowania całej powierzchni wynajmowanego auta.
Transport całopojazdowy FTL jest korzystny, w przypadku dużej ilości ładunków, które będą w stanie wypełnić całą powierzchnię ładunkową pojazdu.
Jakie korzyści otrzymujesz współpracując ze spedycją GlobKurier?
- zlecając nam organizację transportu, możesz poświecić czas na rozwój swojego biznesu
- współpracujemy z wieloma firmami transportowymi, które mają ogromne doświadczenie w branży
- nasza bogata baza firm transportowych pozwoli zapewnić Twojej firmie ciągłość dostaw
- każdy transport jest objęty ubezpieczeniem przewoźnika
- każdy transport poprowadzi Twój indywidualny opiekun-spedytor
Wysyłasz regularnie?
Po rejestracji z numerem NIP od razu otrzymasz niższy cennik, a jako klient indywidualny, kody rabatowe po pierwszym zamówieniu.
Chcesz wysłać paczkę kurierem?
Skorzystaj z kalkulatora kosztów i nadaj paczkę już dziś!
Zalety transportu całopojazdowego
Transport FTL jest wyjątkowo korzystną opcją w przypadku dużych załadunków, ale ma on znacznie więcej korzyści. Głównymi zaletami transportu całopojazdowego jest duża dostępność taboru, a także szybki czas realizacji zleceń. W przypadku tego rodzaju transportu, klient zamawia do swojej dyspozycji całą powierzchnię samochodu, a to oznacza dedykowaną trasę od punktu nadania do punktu odbioru. Minimalizuje to ryzyko opóźnień, co zdarza się znacznie częściej w przypadku transportu drobnicowego. Wybierając transport FTL można sprecyzować czas realizacji, a także wyznaczyć termin odbioru wraz z awizacją godzinową. Załadunek nie musi być umieszczony na paletach – możesz wysłać również kosze, skrzynie, stal czy drewno.
Transport całopojazdowy pozwala również zminimalizować ryzyko uszkodzeń.
Czas przewozu całopojazdowego uzależniony jest przede wszystkim od destynacji i miejsca docelowego. Z uwagi na fakt, że w przypadku transportu całopojazdowego cały ładunek jedzie do jednego odbiorcy możemy liczyć na szybką realizację zlecenia i pełną kontrolę nad transportem.
Od czego zależy cena transportu FTL?
Transport FTL można wycenić na podstawie wielu czynników, które wypływają na ostateczny koszt transportu. Na cenę wpływa przede wszystkim:
- Trasa transportu
- Ilość kilometrów
- Położenie geograficzne punktu nadania i odbioru
- Rodzaj wybranej zabudowy
- Okres świadczenia usługi
- Rodzaj opakowania przewożonego ładunku
- Zakres usług dodatkowych
Spedycja całopojazdowa - rodzaje ładunku
Przewóz całopojazdowy jest przeznaczony dla różnego rodzaju ładunków: towarów i dóbr. Najczęściej wykorzystywany jest do przewozu:
artykułów spożywczych
produktów przemysłowych i budowlanych
dóbr konsumpcyjnych – elektronika, meble, odzież,
towarów niebezpiecznych ADR – paliwa, materiały wybuchowe,
ciężkich maszyn, pojazdów i sprzętu rolniczego.
Rodzaje naczep
W przypadku transportu mamy do czynienia z różnego rodzaju naczepami i to w oparciu o ich charakterystykę planuje się dostawy. Wyznacznikiem charakterystycznym naczepy jest opieranie się jej przedniej części na ciągniku siodłowym. Wyróżnia się następujące rodzaje naczep:
Firanka
Naczepa o systemie kurtynowym umożliwiającym zsuwanie plandeki bokami i zazwyczaj też górą. Ta konstrukcja umożliwia ładunek towarów bokiem, tyłem i górą.
Plandeka
Plandeka posiada tylko odpinane boki, które zarzuca się na dach.
Mega
Naczepa mega jest odmianą firanki lub plandeki umożliwiających przewóz ładunków o wysokości do 3m.
Naczepa furgonowa
Jest to rodzaj naczepy, która ma zamkniętą skrzynię ładunkową i drzwi tylko od tyłu, stąd też możliwy jest ładunek towarów.
Chłodnia
Naczepa dostosowana do towarów wymagających odpowiedniej temperatury – w większości wypadków ujemnej.
Izoterma
Naczepa utrzymująca przez pewien czas temperaturę w wymaganym zakresie. Nie jest ona wyposażona w agregat generujący daną temperaturę.
Wywrotka
Naczepa bez dachu. Załadunek odbywa się górą, natomiast rozładunek wykonuje się poprzez podniesienie skrzyni ładunkowej, gdzie towar wysypuje się poprzez odchyloną klapę do tyłu.
Naczepa silos
Naczepa dedykowana towarom sypkim, gdzie ładunek opróżnia się za pomocą wydmuchu.
Cysterna
Naczepa ze zbiornikiem umieszczonym na podwoziu. Specjalny rodzaj umożliwiający przewóz paliw ciekłych, gazowych, materiałów stałych, substancji chemicznych, bituminów, odpadów czy artykułów spożywczych.
Naczepa o ruchomej podłodze
Ten rodzaj naczepy umożliwia załadunek i rozładunek bez udziału człowieka. Naczepa wyposażona jest w sztywne boki i możliwość odsłonięcia dachu.
Naczepa do przewozu zwierząt
Naczepa o właściwej wentylacji i ogrzewaniu. Wyposażona w podłogę antypoślizgową i specjalne zadaszenie.
Laweta
Naczepa służąca przewozowi ładunków pozagabarytowych.
Naczepa podkonterowa
Jest to naczepa przeznaczona do transportu kontenerów morskich.
Naczepa niskopodwoziowa
Rodzaj naczepy dostosowany głównie do transportu ciężkich maszyn rolniczych i ciężarówek.