Zbuduj pozytywny customer experience dzięki bezpiecznej i szybkiej dostawie!
W najnowszym numerze magazynu e-commerce & digital marketing pojawił się artykuł odnośnie budowania pozytywnego customer experience dzięki usługom kurierskim, a przede wszystkim odpowiedniej dostawie. Autorką tekstu jest nasza CMO – Justyna Trzupek. Wszystkich, którzy nie zapoznali się jeszcze z materiałem, zapraszamy do sklepów lub wersji online magazynu.
Spis treści
Pozytywny customer experience – jak o niego dbać i na co szczególnie zwracać uwagę?
Dbać o pozytywne doświadczenia kupującego powinniśmy zawsze i w każdych okolicznościach. Tym bardziej w dziedzinie e-commerce, gdzie nie nawiązujemy bezpośredniego kontaktu z klientem, ponieważ cała sprzedaż odbywa się drogą online. W artykule podpowiadamy między innymi, na jakie jego elementy należy zwrócić uwagę podczas samych procesów logistycznych i wysyłkowych. Prowadzisz e-sklep lub chcesz rozpocząć działalność przez Internet? Nie możesz pominąć tak wartościowej dawki wiedzy. W materiale znajdziesz odpowiedzi na kilka kluczowych pytań, mianowicie:
- Jak przy pomocy procesów logistycznych budować pozytywne relacje z klientem?
- Dlaczego jeden przewoźnik to za mało?
- Jak nie stracić klienta tylko dlatego, że nie lubi przewoźnika?
Dlaczego dostawa jest tak ważna?
Wiedziałeś, że ważnymi czynnikami motywującymi klientów do skorzystania z danego sklepu są między innymi różne formy i niskie koszty dostawy? Aż 41 procent klientów deklaruje tanią wysyłkę jako główny motywator do zakupu. Dlatego niezwykle ważne jest posiadanie sprawnego zaplecza logistyczno-wysyłkowego. A także świadomość istotności tego obszaru działania.
Klient powinien mieć nie tylko możliwość wyboru preferowanej opcji dostawy (jak np. wysyłka kurierem/do paczkomatu/do punktu stacjonarnego). Powinien również zamówić wysyłkę szybko, intuicyjnie i w nie wygórowanej kwocie. Pamiętaj! Na tym jednak proces zakupowy się nie kończy. Nasz sklep jest postrzegany również pod względem samego dostarczenia paczki do odbiorcy. Warto więc współpracować ze sprawdzonymi operatorami i firmami kurierskimi.
Całość artykułu dostępna tutaj.
GlobKurier.pl – sprawdzony operator logistyczny
Szukasz odpowiedniej firmy, która zajmie się procesami wysyłkowymi? W GlobKurier.pl od ponad 10 lat nadajemy przesyłki w kraju jak i do 192 innych destynacji. Jesteśmy ekspertami w transporcie międzynarodowym. Korzystając z naszych usług, w 1 miejscu zyskujesz dostęp do 50 najpopularniejszych firm kurierskich i transportowych takich jak DPD, DHL, FedEx czy Poczta Polska. Obsługujemy zamówienia od momentu jego złożenia do chwili doręczenia paczki do odbiorcy. Oferujemy najróżniejsze formy dostawy (ORLEN Paczka, paczkomaty, punkty odbioru, doręczenia kurierskie) jak i transportu (drogowy, lotniczy, morski). Załóż darmowe konto i sprawdź korzyści.
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl