Menu

Śledzenie przesyłki Wish

Sprawdź status swojej przesyłki z Wish

Co to jest Wish?

Wish to typowa platforma e-commerce ukierunkowana na sprzedaż detaliczną. Najczęściej sprzedaje się tutaj małogabarytowe produkty w niskich cenach, co upodabnia ją nieco m.in. do Aliexpress. Kupujący ma tutaj możliwość wyszukiwania różnych ofert a następnie zakupu wybranych produktów bezpośrednio u dostawcy. 

Zakupy na Wish to przede wszystkim możliwość wyszukania ofert drobnych produktów, które są lekkie i łatwe w transporcie. Wpływa to na atrakcyjność cen przedmiotów dostępnych na platformie. Co możesz kupić na Wish? Są to produkty z 16 kategorii, w skład których wchodzą m.in. odzież, bielizna, małe AGD, elementy wystroju wnętrz itp. 

Jak kupować na Wish? Możesz skorzystać z oferty platformy zarówno jako osoba prywatna, jak i jako importer z zamiarem dalszego handlu. Musisz jednak pamiętać, że przeglądanie ofert na Wish nie jest możliwe bez wcześniejszego zarejestrowania się na platformie. Musisz zatem zacząć od założenia konta, co zajmuje dosłownie kilka chwil. Możesz również zalogować się za pośrednictwem istniejącego konta Google lub poprzez konto na Facebooku. Czy zakupy na Wish są bezpieczne? Musisz pamiętać, że za zgodność towaru z opisem, tak jak na innych platformach sprzedażowych, odpowiada sprzedający a nie samo Wish. Można zatem stwierdzić, że kupowanie poszczególnych produktów jest trochę jak gra na loterii. Patrząc jednak na niskie ceny przedmiotów dostępnych na platformie, ryzyko nie jest takie duże.

 

Śledzenie przesyłki Wish

Śledzenie paczki Wish to przede wszystkim możliwość bieżącej kontroli nad stanem procesu wysyłki. Opcja ta umożliwia sprawdzenie m.in. dokładnej daty i godziny nadania paczki. Jeśli obawiasz się, że przesyłka nie dotrze na czas, wykorzystaj tracking Wish do oszacowania terminu doręczenia.  

Dzięki opcji śledzenie paczki Wish w GlobKurier.pl, masz możliwość monitorowania procesu wysyłki bezpośrednio z naszej platformy. Chcąc skorzystać z trackingu nie musisz się rejestrować na stronie internetowej. Musisz jednak posiadać numer przesyłki, który znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub w wiadomości od sprzedawcy. Otrzymany numer wklej w wyszukiwarce umieszczonej u góry strony, na której się znajdujesz, kliknij „Zlokalizuj” i sprawdź, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. Dzięki śledzeniu paczki zweryfikujesz:

  • Datę i godzinę przyjęcia paczki
  • Datę i godzinę jej zarejestrowania
  • Datę i godzinę odebrania paczki przez przewoźnika,
  • Datę i godzinę przekazania jej do transportu,
  • Notkę o tym, że paczka ciągle jest w transporcie,
  • Datę i godzinę dostarczenia przesyłki do magazynu,
  • Datę i godzinę dostarczenia paczki do odbiorcy.
Sprawdź status przesyłek:

 

 

WYSYŁASZ WIĘCEJ NIŻ 15 PRZESYŁEK MIESIĘCZNIE?
SKONTAKUJ SIĘ Z NAMI: