Performance Marketing Specialist
OfertA pracy
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance w systemach Google Ads oraz Bing Ads.
Współpraca z zewnętrznymi agencjami, koordynacja i rozliczanie ich pracy.
Praca na wskaźnikach (KPI), nad optymalizacją konwersji oraz analizą zachowań użytkowników. Wyciąganie wniosków i wdrażanie rozwiązań.
Współpraca z sieciami afiliacyjnymi i rozliczanie działań.
Promocja marki w obszarze integracji dla E-commerce oraz logistyki dostaw.
Analiza wyników prowadzonych działań.
Wspieranie działań marketingowych w programie partnerskim GlobClub poprzez współpracę z Partnership Managerem i działem E-commerce.
Nasze wymagania
Min. 3 lata doświadczenia w Performance Marketing.
Doświadczenie w tworzeniu, edytowaniu, śledzeniu wyników i usprawnianiu kampanii PPC (Google Ads, Bing Ads będzie dodatkowym atutem).
Swobodne poruszanie się w analityce poparte doświadczeniem i szkoleniami (Google Analytics 4, Google Tag Manager).
Zamiłowanie do uczenia się i korzystania z nowych technologii. Kreatywność.
Odpowiedzialność za prowadzone projekty oraz inicjatywa w działaniu.
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
Znajomość narzędzi: Jira, Trello, Confluence, Canva, Figma bądź podobnych będzie dodatkowym atutem.