BLACK FRIDAY & CYBER MONDAY w GLOBKURIER
BLACK FRIDAY & CYBER MONDAY w GLOBKURIER
Jesteś klientem indywidualnym?
Skorzystaj z promocji i odbierz 10% rabatu na zamówienia w GlobKurier!
Prowadzisz firmę?
Zarejestruj się i skorzystaj z niższych cen!
Czy Twoja firma jest gotowa na Black Friday?
Sprawdź w naszym poradniku!
KLIENT INDYWIDUALNY
Odbierz 10% rabatu
na kolejne przesyłki
Szczegóły promocji:
- Wyślij przesyłkę w dniach od 16 do 29 listopada 2021
- Odbierz indywidualny kod rabatowy na kolejne usługi
- 10% rabatu na przesyłki kurierskie od drzwi do drzwi
- Promocja obejmuje: Fedex, DHL, DPD, Inpost Kurier, UPS, AMBRO, Pocztex Express 24
- Promocja nie obejmuje przesyłek: Orlen Paczka, Inpost Paczkomat, Pocztex Kurier 48 OWP, DHL POP (ParcelShop), DPD Pickup
- Kod ważny przez miesiąc!
- Obowiązuje klientów posiadających konto indywidualne
KLIENT BIZNESOWY
Zarejestruj się
i skorzystaj z niższych cen!
Po rejestracji zyskujesz:
- Darmowe konto
- Najlepsze firmy kurierskie i przewozowe w jednym miejscu
- Transport drogowy, morski, frachty lotnicze
- Integracje m.in z Allegro, eBay, PrestaShop, Magento, RedCart
- Atrakcyjne ceny już na start
- Szybką aktywację cennika do 24h
- Masowe nadawanie przesyłek
- Zbiorcze generowanie listów przewozowych
- Możliwość odroczenia terminu płatności
- Opcję prepaid
- Jedną faktura zbiorcza przy płatności prepaid
- Skrócenie czasu składania zamówień o 80%
Jak skorzystać z rabatu na Black Friday?
Wyślij przesyłkę między 16-29 listopada
Odbierz kod rabatowy - prześlemy go emailem
Wpisz kod rabatowy podczas składania zamówienia
Czy rejestracja się opłaca?
Zarejestruj się i przekonaj się, ile możesz zaoszczędzić na przesyłkach.
Zyskaj nie tylko idealnego kuriera na Black Friday, ale również firmę, która zrealizuje dostawy przez cały rok.
To nie wszystko!
Przekonaj się, co jeszcze możesz zyskać dzięki współpracy z GlobKurier.pl
50
firm kurierskich w 1 miejscu
BRAK UMOWY I DEKLARACJI WOLUMENU
192
kraje
WYSYŁKA KOPERT, PACZEK, PALET, DŁUŻYC
od 4.55 zł
netto za paczkę
Sprawdź, jak przygotować się do Black Friday i Cyber Monday.
W każdy piątek otrzymujesz praktyczne porady, jak przygotować sklep online na szczyt sezonu sprzedaży.
Dobra wiadomość jest taka, że małe zmiany mogą mieć duży wpływ na Twoje przychody. Jednak przygotowanie do zaspokojenia zwiększonego popytu i ruchu w witrynie wymaga planu działania.
Nadszedł czas, aby kusić kodami rabatowymi i ofertami specjalnym! Jak powinna wyglądać sprzedaż w wersji black? Zastanów się już teraz, nie czekaj na pomysły konkurencji. Przed Twoim sklepem czas żniw, przygotuj narzędzia.
Aby zaspokoić szczytowe zapotrzebowanie, sprzedawcy internetowi potrzebują planu działania opartego na danych. Wszystko po to, aby uzyskać maksymalną wydajności łańcucha dostaw.
Czy zaplanowanie czarnopiątkowego szaleństwa jest możliwe? W dużym stopniu tak. Możesz przygotować się na start sezonu wyprzedażowego, rozgrzać potencjalnego klienta i ruszyć sprzedażową rakietą na sezon świąteczny.
Black Friday, Cyber Monday i Boże Narodzenie są już tuż za rogiem. Wizyty na stronach internetowych rosną, mnożą się zamówienia. Działy obsługi klienta magazynują siły na największe starcie 26 listopada. A jest o co walczyć!
Twój sklep jest już gotowy na Black Friday? Zanim odpowiesz TAK, sprawdź aspekty techniczne. Zobacz, jak Twoja witryna działa na urządzeniach mobilnych. Przygotuj serwery i skontroluj szybkość działania strony. Zerknij na wyniki widoczności i pozycji w wyszukiwarce.
To już dziś: Black Friday! Czas przygotowań minął. Teraz już tylko można działać! Nie pozostało nic, jak tylko sprzedawać, sprawdzać, usprawniać procesu, ale obserwować, jak zachowują się Twoi klienci i wyciągać wnioski na kolejny rok…