Chat - Twój wirtualny doradca kurierski
Wirtualny komunikator to jedno z najwygodniejszych rozwiązań, dzięki któremu można się łatwo i szybko skomunikować. Wiedząc, jak ważny w branży kurierskiej jest bezpośredni kontakt z klientem, zdecydowaliśmy się na jego uruchomienie na stronie: https://www.globkurier.pl/kontakt. Zadaniem chatu jest ułatwienie i przyśpieszenie komunikacji pomiędzy Klientem a Biurem Obsługi Klienta. Chat nie tylko umożliwia wysyłanie wiadomości, ale również pozwala znaleźć odpowiedzi na najpopularniejsze pytania Klientów. Wiemy, że w branży kurierskiej, nie każde doręczenie przesyłki przebiega idealnie i czasem zdarzają się problemy. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby komunikacja z naszym Działem Obsługi była szybka i prosta. Możesz się z nami skomunikować nie tylko przez chat, ale również telefonicznie: +48 22 300 16 21 lub mail: kontakt@globkurier.pl.
Chat - Twój wirtualny pomocnik
Aby wysłać wiadomość, należy podać swoje imię i adres mail. Najlepiej ten sam mail, który został podany przy składaniu zamówienia, lub ten podany przy zakładaniu konta. Wiadomość można skierować do działu handlowego, który zajmuje się pozyskiwaniem Klientów oraz przygotowaniem ofert i wycen indywidualnych. Albo do działu operacyjno – interwencyjnego, który pomaga rozwiązać wszystkie problemy, z jaki może się spotkać osobą nadająca paczkę kurierem.
Wszystkie pytania wraz z odpowiedziami znajdziesz w naszym FAQ — centrum pomocy. Jeśli jakiegoś pytania nie znajdziesz na chatcie ani w na stronie FAQ skontaktuj się z nami w dowolnej formie. Możesz wybrać mail, telefon i chat. Przygotujemy odpowiedź, na każde Twoje pytanie.