Menu

Chat - Twój wirtualny doradca kurierski

Wirtualny komunikator to jedno z najwygodniejszych rozwiązań, dzięki któremu można się łatwo i szybko skomunikować. Wiedząc, jak ważny w branży kurierskiej jest bezpośredni kontakt z klientem, zdecydowaliśmy się na jego uruchomienie na stronie: https://www.globkurier.pl/kontakt. Zadaniem chatu jest ułatwienie i przyśpieszenie komunikacji pomiędzy Klientem a Biurem Obsługi Klienta. Chat nie tylko umożliwia wysyłanie wiadomości, ale również pozwala znaleźć odpowiedzi na najpopularniejsze pytania Klientów. Wiemy, że w branży kurierskiej, nie każde doręczenie przesyłki przebiega idealnie i czasem zdarzają się problemy. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby komunikacja z naszym Działem Obsługi była szybka i prosta. Możesz się z nami skomunikować nie tylko przez chat, ale również telefonicznie: +48 22 300 16 21 lub mail: kontakt@globkurier.pl.

Chat - Twój wirtualny pomocnik

Chat dostępny jest na stronie: https://www.globkurier.pl/kontakt
Po kliknięciu 'Porozmawiajmy’ okno chatu otwiera się i przechodzimy do sekcji tworzenia wiadomości:
Chat , Kontakt, BOK, GlobKurier

Aby wysłać wiadomość, należy podać swoje imię i adres mail. Najlepiej ten sam mail, który został podany przy składaniu zamówienia, lub ten podany przy zakładaniu konta. Wiadomość można skierować do działu handlowego, który zajmuje się pozyskiwaniem Klientów oraz przygotowaniem ofert i wycen indywidualnych. Albo do działu operacyjno – interwencyjnego, który pomaga rozwiązać wszystkie problemy, z jaki może się spotkać osobą nadająca paczkę kurierem

Nie trzeba pisać wiadomości, aby otrzymać odpowiedź na nurtujące pytanie. Chat posiada listę najczęściej zadawanych pytań. Do sekcji można przejść, klikając 'Pomoc/FAQ’ na dole okna chatu:
Chat , Kontakt, BOK, GlobKurier
Dla ułatwienia poszukiwań można skorzystać z wyszukiwarki, klikając ikonę lupy, w prawnym górnym rogu okna chatu:
Chat , Kontakt, BOK, GlobKurier
Kliknięcie w pytanie spowoduje otwarcie się okna z odpowiedzią:
Chat , Kontakt, BOK, GlobKurier

Wszystkie pytania wraz z odpowiedziami znajdziesz w naszym FAQ — centrum pomocy. Jeśli jakiegoś pytania nie znajdziesz na chatcie ani w na stronie FAQ skontaktuj  się z nami w dowolnej formie. Możesz wybrać mail, telefon i chat. Przygotujemy odpowiedź, na każde Twoje pytanie.

W GlobKurier.pl dokładamy wszelkich starań, aby przygotować atrakcyjną ofertę na wysyłkę krajową i międzynarodową. Zarejestruj swoje konto, jako biznesowe i skorzystaj z atrakcyjnych zniżek. Klienci indywidualni mogą obniżyć cenę swojej przesyłki, korzystając z kodów rabatowych. Zniżki nawet do 17%!

Wysyłasz regularnie?

Po rejestracji z numerem NIP od razu otrzymasz niższy cennik, a jako klient indywidualny, kody rabatowe po pierwszym zamówieniu.
 

Chcesz wysyłać paczkę, paletę, fracht?

Skorzystaj z kalkulatora kosztów i nadaj przesyłkę już dziś!