Menu

Przesyłki PostNord na Skandynawię

Pomożemy Ci przyspieszyć obsługę zamówień, obniżyć koszty dostawy, poprawić doświadczenia zakupowe Twoich klientów i wejść ze sprzedażą na rynki zagraniczne. Usługa Postnord kierowania jest do biznesu.
Firm w jednym miejscu
1
Kraje, które obsługujemy
1
Wysłanych paczek
1

GlobKurier.pl – Najszybciej rozwijająca się platforma transportowa z Polski w Europie wg Financial Times!

Załóż darmowe konto dla swojej firmy i korzystaj z rabatów dla zalogowanych klientów biznesowych.

Jak wysłać przesyłkę PostNord na Skandynawię?

PostNord - usługi pocztowe

PostNord powstał w czerwcu 2009 roku w wyniku połączenia spółek Posten Ab i Post Denmark.

Firma jest kontrolowana zarówno przez państwo szwedzkie (60%), jak i państwo duńskie (40%).

Obecnie zatrudnia około 30 000 pracowników. Jest wiodącym dostawcą rozwiązań logistycznych do, z i w obrębie regionu nordyckiego, a Spółka Direct Link jest wyłącznym reprezentantem PostNord poza Skandynawią.

  • 3,8 miliardów Euro obrotu
  • 179 milionów przesyłek
  • Ponad 15000 punktów odbioru
  • Około 30 tysięcy pracowników
  • 2,9 miliardów listów rocznie
  • Ponad 3,5 miliona pobrań aplikacji

Kurier PostNord - korzyści

Szybkie i niezawodne dostawy

Dostawy PostNord są szybkie (następnego dnia docierają do większości adresów w Szwecji) i precyzyjne (dzięki ich możliwościom, kompleksowym sieciom geograficznym i solidnym procesom).

Elastyczny odbiór i dystrybucja

Dajemy nadawcy elastyczność i umożliwiamy sprawną administrację i działanie magazynu, który może obsługiwać kilka produktów w tym samym procesie.

Zrównoważony rozwój

Wolne od paliw kopalnych do 2030 r. dzięki wydajnej logistyce, elektryfikacji, paliwom odnawialnym oraz innowacjom i rozwojowi technicznemu. Dbamy o to, aby wszyscy nasi koledzy mieli uczciwe warunki pracy i bezpieczne środowisko pracy.

Oferujemy 3 warianty produktów umożliwiających wysyłki do Skandynawii.

Przewoźnik POSTNORD Direct Link dedykowany jest na cross-border do Skandynawii, a konkretnie do Szwecji, Danii i Finlandii.

MYPACK Collect - PostNord

  • Waga max. 20 kg
  • Doręczenie do punktu serwisowego (PUDO)
  •  Maksymalne wymiary: długość: 150 cm/obwód: 300 cm
  • do Szwecji, Danii, Finlandii

MYPACK HOME - PostNord

  • Waga max. 35 kg
  • Doręczenie do finalnego odbiorcy (HOME)
  •  Maksymalne wymiary: długość: 175 cm/obwód: 300 cm
  • do Szwecji, Danii, Finlandii

Produkt pocztowy VARUBREV first class - PostNord

  • Waga od 150 g do 2 kg
  • Doręczenie do domowej skrzynki pocztowej
  • Maksymalne parametry: 34x24x7 cm
  • Tylko do Szwecji 

Odbierz dedykowaną ofertę!

Dopasuj ofertę

do 20
20-50
powyżej 50
nie wysyłam
1-5
5-20
powyżej 20

Oferta przesyłek międzynarodowych przewoźnika PostNord w GlobKurier.pl

Poszukujesz profesjonalnego przewoźnika, który dostarczy Twoje przesyłki z Polski do Skandynawii? Współpracujemy z jednym z najlepszych przewoźników w Skandynawii, oferując przesyłki międzynarodowe w atrakcyjnych cenach. Skorzystaj z usług PostNord w GlobKurier.pl dzięki szybkiej wycenie dostępnej na stronie głównej. Uzupełnij wszystkie dane, takie jak długość, szerokość, wysokość i wagę przesyłki i wybierz najlepsze dla siebie opcję. 

Szacowany czas dostawy znajdziesz wpisując dane paczki w nasz kalkulator.

Pamiętaj, że śledzenie paczek PostNord jest możliwe na każdym etapie. Możesz na bieżąco śledzić przesyłkę i jej lokalizację. Wystarczy wpisać numer listu przewozowego/ numer śledzenia System udostępni również informacje o dostarczeniu przesyłki do odbiorcy.

Paczka PostNord – oferta kuriera

Są dostępne 3 kategorie produktów:

  • MYPACK Collect (waga max.20 kg) z doręczeniem do punktu serwisowego (PUDO)
  • MYPACK HOME (waga max. 35 kg) z doręczeniem do finalnego odbiorcy (HOME)
  • Produkt pocztowy tylko do Szwecji o nazwie VARUBREV first class (waga od 150 g do 2 kg) z doręczeniem do skrzynki pocztowej

Przesyłki na Skandynawię krok po korku

Jako pośrednik dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki z Polski do Skandynawii dotarły w minimalnym czasie. Oferta ta kierowana jest do klientów biznesowych. Oto jak wygląda droga przesyłki krok po kroku:

Krok 1: Korzystając z naszego kalkulatora wyceniasz przesyłkę i składasz zamówienie.

Krok 2Klient dowozi najlepiej skonsolidowane przesyłki kurierem krajowym pod adres magazynu Direct Link w Żernikach pod Poznaniem.

Krok 3: Przesyłki trafiają do magazynu Malmo w Szwecji, skąd kierowane są do poszczególnych regionów.

Krok 4: Skandynawscy kurierzy dostarczają przesyłki na wskazany przez Ciebie adres.

Krok 5: Możliwy jest dostęp do pełnego monitoringu przesyłki w czasie transportu.

W ramach usług przewoźnika Post Nord oferujemy:

  • Przesyłki zagraniczne do Szwecji, Danii i Finlandii
  • Szybki czas dostawy
  • Śledzenie przesyłki na każdym etapie jej realizacji
  • Doradztwo w kwestii transportu
  • Wsparcie profesjonalnego zespołu

Rynek e-commerce - Skandynawia

Dania, Szwecja i Norwegia to bogate kraje, które łączy nie tylko bliskość kulturowa, ale także zaawansowanie w dziedzinie cyfryzacji i popularność płatności mobilnych. Mieszkańcy tych krajów chętnie dokonują zakupów w zagranicznych sklepach, a ich ulubionym marketplacem jest Zalando.

Największym rynkiem pod względem obrotu jest Szwecja, gdzie e-commerce stanowi 14% handlu detalicznego. To nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Szwecja z populacją 10 milionów jest dwukrotnie większa niż Dania czy Norwegia. Szwedzi są też najbardziej aktywnymi kupującymi online (96%), w porównaniu do Norwegów (93%) i Duńczyków (88%).

Jednakże, Duńczycy wydają miesięcznie najwięcej na zakupy online (243 euro), następni są Norwegowie (197 euro), a na końcu Szwedzi (161 euro). W Danii handel elektroniczny stanowi prawie 8% PKB, co jest trzykrotnie wyższą wartością niż w innych krajach skandynawskich. W 2021 roku Dania zajęła również pierwsze miejsce w Digital Economy and Society Index (DESI), który ocenia poziom cyfryzacji w krajach Unii Europejskiej.

Zwroty PostNord

Do wszystkich produktów oferujemy także możliwość ZWROTÓW poprzez zakreślenie usługi dodatkowej Etykieta Zwrotna. Jest ona generowana i wysyłana w kolejnym mailu od nas po jej zamówieniu. Etykieta jest ważna 365 dni od daty wygenerowania.

Jak dokładnie funkcjonują zwroty?

Zwroty na obszarze Szwecji, Danii i Finalandii można wrzucić do dowolnej skrzynki pocztowej bądź punktu nadań PostNord i są kierowane na adres zwrotny umieszczony na etykiecie: Box 1033 SE-202 26 MALMÖ, a następnie przekazywane do naszego magazynu w Żernikach (Direct Link Worldwide Sp. z o.o. Logicor – Warehouse Park, Składowa 15, 62-023 Żerniki).

Koszt zwrotu jest równy pierwotnej kwocie nadania przesyłki. Opłata zwrotna zawiera koszt dostawy do naszego magazynu centralnego w Żernikach, ale odesłanie przesyłki  do finalnego nadawcy wymaga dodatkowej opłaty uzgadnianej indywidualnie z płatnikiem. Wysyłki zwrotów są realizowane raz w miesiącu: na końca danego miesiąca.

Odbiorca może nadać przesyłkę w dowolnym punkcie dostępnym na stronie: https://www.postnord.se/en/our-tools/find-service-point