Przesyłki PostNord na Skandynawię
GlobKurier.pl – Najszybciej rozwijająca się platforma transportowa z Polski w Europie wg Financial Times!
Załóż darmowe konto dla swojej firmy i korzystaj z rabatów dla zalogowanych klientów biznesowych.
Jak wysłać przesyłkę PostNord na Skandynawię?
- Wpisz wymiary przesyłki i jej wagę
- Wybierz usługę i ją opłać
- Dostarcz swoje przesyłki do magazynu zbiorczego Direct Link w Żernikach. Możesz także zamówić kuriera przez nas
PostNord - usługi pocztowe
PostNord powstał w czerwcu 2009 roku w wyniku połączenia spółek Posten Ab i Post Denmark.
Firma jest kontrolowana zarówno przez państwo szwedzkie (60%), jak i państwo duńskie (40%).
Obecnie zatrudnia około 30 000 pracowników. Jest wiodącym dostawcą rozwiązań logistycznych do, z i w obrębie regionu nordyckiego, a Spółka Direct Link jest wyłącznym reprezentantem PostNord poza Skandynawią.
- 3,8 miliardów Euro obrotu
- 179 milionów przesyłek
- Ponad 15000 punktów odbioru
- Około 30 tysięcy pracowników
- 2,9 miliardów listów rocznie
- Ponad 3,5 miliona pobrań aplikacji
Kurier PostNord - korzyści
Szybkie i niezawodne dostawy
Dostawy PostNord są szybkie (następnego dnia docierają do większości adresów w Szwecji) i precyzyjne (dzięki ich możliwościom, kompleksowym sieciom geograficznym i solidnym procesom).
Elastyczny odbiór i dystrybucja
Dajemy nadawcy elastyczność i umożliwiamy sprawną administrację i działanie magazynu, który może obsługiwać kilka produktów w tym samym procesie.
Zrównoważony rozwój
Wolne od paliw kopalnych do 2030 r. dzięki wydajnej logistyce, elektryfikacji, paliwom odnawialnym oraz innowacjom i rozwojowi technicznemu. Dbamy o to, aby wszyscy nasi koledzy mieli uczciwe warunki pracy i bezpieczne środowisko pracy.
Oferujemy 3 warianty produktów umożliwiających wysyłki do Skandynawii.
Przewoźnik POSTNORD Direct Link dedykowany jest na cross-border do Skandynawii, a konkretnie do Szwecji, Danii i Finlandii.
MYPACK Collect - PostNord
- Waga max. 20 kg
- Doręczenie do punktu serwisowego (PUDO)
- Maksymalne wymiary: długość: 150 cm/obwód: 300 cm
- do Szwecji, Danii, Finlandii
MYPACK HOME - PostNord
- Waga max. 35 kg
- Doręczenie do finalnego odbiorcy (HOME)
- Maksymalne wymiary: długość: 175 cm/obwód: 300 cm
- do Szwecji, Danii, Finlandii
Produkt pocztowy VARUBREV first class - PostNord
- Waga od 150 g do 2 kg
- Doręczenie do domowej skrzynki pocztowej
- Maksymalne parametry: 34x24x7 cm
- Tylko do Szwecji
Odbierz dedykowaną ofertę!
Oferta przesyłek międzynarodowych przewoźnika PostNord w GlobKurier.pl
Poszukujesz profesjonalnego przewoźnika, który dostarczy Twoje przesyłki z Polski do Skandynawii? Współpracujemy z jednym z najlepszych przewoźników w Skandynawii, oferując przesyłki międzynarodowe w atrakcyjnych cenach. Skorzystaj z usług PostNord w GlobKurier.pl dzięki szybkiej wycenie dostępnej na stronie głównej. Uzupełnij wszystkie dane, takie jak długość, szerokość, wysokość i wagę przesyłki i wybierz najlepsze dla siebie opcję.
Szacowany czas dostawy znajdziesz wpisując dane paczki w nasz kalkulator.
Pamiętaj, że śledzenie paczek PostNord jest możliwe na każdym etapie. Możesz na bieżąco śledzić przesyłkę i jej lokalizację. Wystarczy wpisać numer listu przewozowego/ numer śledzenia System udostępni również informacje o dostarczeniu przesyłki do odbiorcy.
Paczka PostNord – oferta kuriera
Są dostępne 3 kategorie produktów:
- MYPACK Collect (waga max.20 kg) z doręczeniem do punktu serwisowego (PUDO)
- MYPACK HOME (waga max. 35 kg) z doręczeniem do finalnego odbiorcy (HOME)
- Produkt pocztowy tylko do Szwecji o nazwie VARUBREV first class (waga od 150 g do 2 kg) z doręczeniem do skrzynki pocztowej
Przesyłki na Skandynawię krok po korku
Jako pośrednik dokładamy wszelkich starań, aby przesyłki z Polski do Skandynawii dotarły w minimalnym czasie. Oferta ta kierowana jest do klientów biznesowych. Oto jak wygląda droga przesyłki krok po kroku:
Krok 1: Korzystając z naszego kalkulatora wyceniasz przesyłkę i składasz zamówienie.
Krok 2: Klient dowozi najlepiej skonsolidowane przesyłki kurierem krajowym pod adres magazynu Direct Link w Żernikach pod Poznaniem.
Krok 3: Przesyłki trafiają do magazynu Malmo w Szwecji, skąd kierowane są do poszczególnych regionów.
Krok 4: Skandynawscy kurierzy dostarczają przesyłki na wskazany przez Ciebie adres.
Krok 5: Możliwy jest dostęp do pełnego monitoringu przesyłki w czasie transportu.
W ramach usług przewoźnika Post Nord oferujemy:
- Przesyłki zagraniczne do Szwecji, Danii i Finlandii
- Szybki czas dostawy
- Śledzenie przesyłki na każdym etapie jej realizacji
- Doradztwo w kwestii transportu
- Wsparcie profesjonalnego zespołu
Rynek e-commerce - Skandynawia
Dania, Szwecja i Norwegia to bogate kraje, które łączy nie tylko bliskość kulturowa, ale także zaawansowanie w dziedzinie cyfryzacji i popularność płatności mobilnych. Mieszkańcy tych krajów chętnie dokonują zakupów w zagranicznych sklepach, a ich ulubionym marketplacem jest Zalando.
Największym rynkiem pod względem obrotu jest Szwecja, gdzie e-commerce stanowi 14% handlu detalicznego. To nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Szwecja z populacją 10 milionów jest dwukrotnie większa niż Dania czy Norwegia. Szwedzi są też najbardziej aktywnymi kupującymi online (96%), w porównaniu do Norwegów (93%) i Duńczyków (88%).
Jednakże, Duńczycy wydają miesięcznie najwięcej na zakupy online (243 euro), następni są Norwegowie (197 euro), a na końcu Szwedzi (161 euro). W Danii handel elektroniczny stanowi prawie 8% PKB, co jest trzykrotnie wyższą wartością niż w innych krajach skandynawskich. W 2021 roku Dania zajęła również pierwsze miejsce w Digital Economy and Society Index (DESI), który ocenia poziom cyfryzacji w krajach Unii Europejskiej.
Zwroty PostNord
Jak dokładnie funkcjonują zwroty?
Zwroty na obszarze Szwecji, Danii i Finalandii można wrzucić do dowolnej skrzynki pocztowej bądź punktu nadań PostNord i są kierowane na adres zwrotny umieszczony na etykiecie: Box 1033 SE-202 26 MALMÖ, a następnie przekazywane do naszego magazynu w Żernikach (Direct Link Worldwide Sp. z o.o. Logicor – Warehouse Park, Składowa 15, 62-023 Żerniki).
Koszt zwrotu jest równy pierwotnej kwocie nadania przesyłki. Opłata zwrotna zawiera koszt dostawy do naszego magazynu centralnego w Żernikach, ale odesłanie przesyłki do finalnego nadawcy wymaga dodatkowej opłaty uzgadnianej indywidualnie z płatnikiem. Wysyłki zwrotów są realizowane raz w miesiącu: na końca danego miesiąca.
Odbiorca może nadać przesyłkę w dowolnym punkcie dostępnym na stronie: https://www.postnord.se/en/our-tools/find-service-point