Menu

Szybkie Zwroty
InPost w GlobKurier

Zwróć przesyłkę sprawnie dzięki usłudze Szybkich Zwrotów InPost. Wpisz kod InPost i kliknij zwróć

Przepraszamy próba wygenerowania kodu zwrotu zakończyła się niepowodzeniem – sprawdź numer przesyłki lub spróbuj ponownie później.

Jak zwrócić paczkę

  1. Przygotuj paczkę ze zwrotem.
  2. Napisz kod zwrotu na paczce.
  3. Udaj się do paczkomatu lub Appkomatu InPost i umieść paczkę w paczkomacie.
  4. Nadaj zwrot w dowolnym automacie Paczkomat lub Appkomat InPost.

Nadanie zwrotu InPost - wykorzystując naszą usługę zwrotów możesz szybko i łatwo zwrócić przesyłkę korzystając z tysięcy paczkomatów InPost w całej Polsce.

1

Wpisz kod InPostu i kliknij zwróć.

2

Otrzymasz kod zwrotu, dostępny również w Twojej aplikacji mobilnej.

3

Udaj się do wybranego paczkomatu i nadaj paczkę.

4

Gotowe!
Twoja paczka została zwrócona.

Zwrot w InPost z GlobKurier w praktyce

Jak dokonać zwrotu InPost? W GlobKurier to niezwykle proste. Możesz zwrócić zakupiony towar i nadać paczkę ze zwrotem w dowolnym automacie InPost. Zwróć paczkę bez konieczności drukowania etykiety. Wypełnij formularz zwrotu: wpisz numer przesyłki Inpost i wygeneruj kod zwrotu. Kod zwrotu znajdziesz również w aplikacji InPost Mobile. Przygotuj paczkę, zapakuj zamówiony towar i zwróć ją wygodnie pod wskazany adres sklepu internetowego dzięki usłudze Szybkie Zwroty InPost.

Co zyskujesz dzięki usłudze InPost
szybkie zwroty?

Prowadzisz swój e-commerce?
Chcesz uruchomić usługę Szybkich Zwrotów InPost dla swoich klientów?

Jak przygotować paczkę? Zwrot paczki InPost

Aby zapewnić bezpieczne dostarczenie paczki do jej odbiorcy, umieść ją w trwałym opakowaniu, które jest odpowiednio dostosowane do zawartości przesyłki. Wytrzymałość opakowania powinna być dostosowana do wagi i kształtu przedmiotów wewnątrz. Podczas pakowania paczki zalecamy używanie opakowań nieznacznie większych od samego przedmiotu.

Przygotowując zwrot produktu do sklepu internetowego zwróć uwagę na kilka ważnych aspektów. Wszelkie etykiety i metki, muszą być dostarczone razem ze zwracanym towarem. Dodatkowo, zadbaj aby wszystkie rzeczy były w nienaruszonym stanie, bez uszkodzeń. Zwróć paczkę szybko i wygodnie w GlobKurier!

Aby uzyskać więcej informacji na temat właściwego przygotowania i pakowania przesyłek, zapraszamy na naszego bloga – znajdziesz tam wiele wskazówek dotyczących pakowania w sekcji „Jak zapakować i wysłać Blog – GlobKurier.pl.

Sprawne Zwroty dla Twojego sklepu

Chcesz umożliwić dokonanie zwrotów klientom Twojego sklepu? To proste. Masz kilka opcji do wyboru, wybierz tę która najbardziej odpowiada twojemu modelowi biznesowemu.

  • Możesz stworzyć dedykowaną stronę w twoim sklepie i zaprogramować własne funkcjonalności.
  • Możesz skorzystać też z naszej strony GlobKurier Zwroty i odsyłać swoich klientów do naszej strony by sprawnie dokonali zwrotu.
  • Jeżeli nie chcesz tworzyć strony lub odsyłać klienta do dedykowanej strony  zwrotów możesz dokonać zwrotu sam na naszej stronie i odesłać klientowi kod QR lub kod zwrotu by mógł zwrócić paczkę.

Wybór należy do Ciebie. 

FAQ

?

  • Zaloguj się do swojego panelu klienta.
  • Wejdź w zakładkę Dane osobowe.
  • Włącz Szybkie Zwroty InPost.
  • Zaloguj się do swojego konta w panelu klienta.
  • Przejdź do sekcji zarządzania przesyłkami lub historii przesyłek.
  • Znajdź daną przesyłkę na liście i sprawdź jej status. Powinna być tam informacja, czy przesyłka została zwrócona oraz na jakim etapie zwrotu się znajduje.