Menu

Szybkie Zwroty
InPost w GlobKurier

Zwróć przesyłkę sprawnie dzięki usłudze Szybkich Zwrotów InPost. Wpisz kod InPost i kliknij zwróć

Przepraszamy próba wygenerowania kodu zwrotu zakończyła się nie powodzeniem – sprawdź numer przesyłki lub spróbuj ponownie później.

Jak zwrócić paczkę

  1. Przygotuj paczkę ze zwrotem.
  2. Napisz kod zwrotu na paczce.
  3. Udaj się do paczkomatu lub Appkomatu InPost i umieść paczkę w paczkomacie.
  4. Nadaj zwrot w dowolnym automacie Paczkomat lub Appkomat InPost.

Nadanie zwrotu InPost - wykorzystując naszą usługę zwrotów możesz szybko i łatwo zwrócić przesyłkę korzystając z tysięcy paczkomatów InPost w całej Polsce.

1

Wpisz kod InPostu i kliknij zwróć.

2

Otrzymasz kod zwrotu, dostępny również w Twojej aplikacji mobilnej.

3

Udaj się do wybranego paczkomatu i nadaj paczkę.

4

Gotowe!
Twoja paczka została zwrócona.

Zwrot w InPost z GlobKurier w praktyce

Jak dokonać zwrotu InPost? W GlobKurier to niezwykle proste. Możesz zwrócić zakupiony towar i nadać paczkę ze zwrotem w dowolnym automacie InPost. Zwróć paczkę bez konieczności drukowania etykiety. Wypełnij formularz zwrotu: wpisz numer przesyłki Inpost i wygeneruj kod zwrotu. Kod zwrotu znajdziesz również w aplikacji InPost Mobile. Przygotuj paczkę, zapakuj zamówiony towar i zwróć ją wygodnie pod wskazany adres sklepu internetowego dzięki usłudze Szybkie Zwroty InPost.

Co zyskujesz dzięki usłudze InPost szybkie zwroty?

Jak przygotować paczkę? Zwrot paczki InPost

Aby zapewnić bezpieczne dostarczenie paczki do jej odbiorcy, umieść ją w trwałym opakowaniu, które jest odpowiednio dostosowane do zawartości przesyłki. Wytrzymałość opakowania powinna być dostosowana do wagi i kształtu przedmiotów wewnątrz. Podczas pakowania paczki zalecamy używanie opakowań nieznacznie większych od samego przedmiotu.

Przygotowując zwrot produktu do sklepu internetowego zwróć uwagę na kilka ważnych aspektów. Wszelkie etykiety i metki, muszą być dostarczone razem ze zwracanym towarem. Dodatkowo, zadbaj aby wszystkie rzeczy były w nienaruszonym stanie, bez uszkodzeń. Zwróć paczkę szybko i wygodnie w GlobKurier!

Aby uzyskać więcej informacji na temat właściwego przygotowania i pakowania przesyłek, zapraszamy na naszego bloga – znajdziesz tam wiele wskazówek dotyczących pakowania w sekcji „Jak zapakować i wysłać Blog – GlobKurier.pl.

Sprawne Zwroty dla Twojego sklepu

Chcesz umożliwić dokonanie zwrotów klientom Twojego sklepu? To proste. Masz kilka opcji do wyboru, wybierz tę która najbardziej odpowiada twojemu modelowi biznesowemu.

  • Możesz stworzyć dedykowaną stronę w twoim sklepie i zaprogramować własne funkcjonalności.
  • Możesz skorzystać też z naszej strony GlobKurier Zwroty i odsyłać swoich klientów do naszej strony by sprawnie dokonali zwrotu.
  • Jeżeli nie chcesz tworzyć strony lub odsyłać klienta do dedykowanej strony  zwrotów możesz dokonać zwrotu sam na naszej stronie i odesłać klientowi kod QR lub kod zwrotu by mógł zwrócić paczkę.

Wybór należy do Ciebie. 

FAQ

?

  • Zaloguj się do swojego panelu klienta.
  • Wejdź w zakładkę Dane osobowe.
  • Włącz Szybkie Zwroty InPost.
  • Zaloguj się do swojego konta w panelu klienta.
  • Przejdź do sekcji zarządzania przesyłkami lub historii przesyłek.
  • Znajdź daną przesyłkę na liście i sprawdź jej status. Powinna być tam informacja, czy przesyłka została zwrócona oraz na jakim etapie zwrotu się znajduje.