Zwroty InPost
dla Twojego e-commerce
W dzisiejszym świecie e-commerce, zwroty to nieodłączny element zakupów online. InPost, lider w logistyce e-commerce, oferuje łatwe i wygodne rozwiązania dotyczące zwrotów, które pomagają firmom utrzymać wysoki poziom satysfakcji.
Łatwość i wygoda procesu
Zarządzanie w czasie rzeczywistym
Zoptymalizowane koszty zwrotu
Jak uruchomić zwroty GlobKurier w swoim sklepie?
Zobacz jakie to proste!
Zaloguj się do swojego panelu klienta.
Wejdź w swoją zakładkę
dane osobowe
Włącz usługę Szybkie
Zwroty InPost
Opłata za proces zwrotu jest w pełni pokrywana przez sklep, bez przenoszenia kosztów na klienta końcowego.
Jak Twoi klienci mogą nadać przesyłkę zwrotną InPost?
1. Wejdź na stronę
Aby rozpocząć proces zwrotu, otwórz stronę Szybkie Zwroty Inpost na platformie GlobKurier.pl. To dedykowane miejsce, gdzie szybko i wygodnie zarejestrujesz zwrot paczki. Znajdziesz tam też wszystkie dodatkowe informacje.
2. Wpisz numer zwrotny przesyłki
W odpowiednim polu na stronie wpisz numer zwrotny przesyłki, który otrzymałeś od sprzedawcy. Numer ten pozwala na identyfikację Twojej paczki i rozpoczęcie procesu zwrotu. Upewnij się, że numer jest poprawny – zwykle składa się z ciągu cyfr i/lub liter.
3. Zapakuj i zabezpiecz towar do zwrotu
Przygotuj paczkę do zwrotu, dokładnie pakując zamówiony towar, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem podczas transportu. Upewnij się, że wszystkie części zamówienia oraz ewentualne dokumenty (np. paragon, formularz zwrotu) są dołączone do przesyłki. Następnie nadaj paczkę pod adres wskazany przez sklep internetowy
Proste zwroty w paczkomatach z gwarantowaną ceną
Dla paczek zwracanych za pośrednictwem Paczkomatów, przy wyborze płatności realizowanej przez sprzedawcę, oferujemy atrakcyjną, stałą cenę wynoszącą 9,99 PLN netto. Cena ta obejmuje wszystkie gabaryty paczek, dzięki czemu nasi klienci mogą liczyć na prosty i przejrzysty proces zwrotów bez względu na wielkość przesyłki.
Gabaryt A: 64 x 38 x 8 cm
Gabaryt B: 64 x 38 x 19 cm
Gabaryt C: 64 x 38 x 41 cm