Menu

Opinie Ambro Express

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy Ambro Express? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Ambro Express

Logo
3.9
Ocena na podstawie 397 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.9
Ocena na podstawie 397 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Kluczowe działalności Ambro Express obejmują transport międzynarodowy, magazynowanie i usługi logistyczne, a także transport samochodów osobowych. Sprawdź jakie opinie ma firma Ambro Express. Możesz dowiedzieć się czy wysyłka przebiegła zgodnie z planem, czy Klienci napotkali jakieś problemy. Pozostaw własną opinię jeśli kiedykolwiek korzystać z usług Ambro Express.

Kurier Ambro Express opinie

Filtruj

Ambro ExpressNumer przesyłki: 2060000230881
Ocena Ogólna: 1.3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nie polecam, jestem mocno zawiedziony. Jesteśmy firmą z wolumenem przesyłek większym, niż parę (parędziesiąt) gabarytowych przesyłek w miesiącu. Opiekun Ambro naszej firmy zapewniał nas jak świetnie pracuje ta służba i może nawet przez pierwsze parę miesiące tak i było. Ale dobro szyb się skończyło bo: 1) przesyłki gabarytowe przy ich cenniku po prostu turlają, wlecą i ciągną po ziemi/asfalcie wycierając i szarpiąc rogi przesyłek - poniszczyli takim czynem ok. 10 kompletów mebli. Żadnego wózku na 2 kółkach przewoźnikom nie dają, widać profesjonalne podejście - niech ciągną. Żadnej kompensacji ani nawet zniżek na dostawy z tego powodu nie dało się odzyskać. "Pierdu-pierdu, sam jesteś z tego winien" - mniej-więcej taka odpowiedz od działu reklamacji; 2) kilka przesyłek zniszczono do 0, np.: stół ze szklanym blatem (obklejony milionem naklejek "uwaga szkło", oznaczony wszystkimi możliwymi oznaczeniami) - stłuczony, ale przynajmniej po długiej walce o rekompensatę wypłacono za niego 600 zł (zamiast 1200); sofa z metalową ramą - zgnieciona w naleśnik, nawet nie wyobrażam w jaki sposób to można było zrobić, żadnej wypłaty; 3) regularne opóźnienia w dostawie pod tytułem "nie ma odbiorcy", chociaż odbiorca za każdym razem jest, czeka i wyzwania tego kuriera; 4) telefon do odbiorcy z informacją "e, gościu, dostarczać ci tą przesyłkę? My ją potłukli, gy-gy-gy" - i żadnego komunikatu do nadawcy. Dowiedziałem się o takim telefonie ze słów kupującego; 5) regularne olewanie odbioru przesyłek z magazynu: powodów wiele, każdy raz różne. Zabrakło miejsca na pace; firma już była zamknięta (chociaż byliśmy otwarci jak kurier wpisywał tą wiadomość); brak przygotowanych przesyłek (kurier nawet nie pojawił się); w końcu brak kurierów lub ostatni najlepszy "Brak możliwości realizacji" - po prostu z niczego po całym dniu oczekiwania bez żadnej informacji zwrotnej. Dowiadywać się o tym jak i dlaczego kurier się nie pojawia - musisz albo dzwonić na infolinii i ciągle czekać albo sprawdzać w systemie nadania przesyłek czy cokolwiek się zmieniło w tym zamówieniu (nie jest to wygodne). 6) cennik mocno średni, dosłownie kilka rzeczy wysyłasz taniej, ale przy powyższych problemach - po co takie coś potrzeba? Dziękuję za uwagę.
Szczerzy Jerzy, 1 października 2024
Ambro ExpressNumer przesyłki: 2074001159546
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Do wysypu negatywnych komentarzy z ostatnich tygodni dorzucam kolejny z przestrogą przed korzystanie z usług tej firmy. O 9:18 próbował się do mnie dodzwonić ich kurier, z uwagi na to, że byłem w drodzę oddzwoniłem o 9:31 - podczas rozmowy próbowałem się dowiedzieć czy paczka została dostarczona i w jaki sposób. Po odpowiedzi kuriera, że paczkę zostawił dopytałem gdzie, czy na drodze, czy na podjeździe, otrzymałem odpowiedź, że na podjeździe. Po sprawdzeniu zapisu z kamery widzę, że paczka stoi na drodze zastawiając podjazd. Na moją uwagę wysłaną przez sms, że jak u odbiorcy nie ma nikogo kto nie jest w stanie paczki odebrać (ma 90kg), to żeby jej na drodzę nie zostawiał i w dodatku, że powinien mieć w aucie windę - dostałem odpowiedź, że powinienem być mu wdzięczny, że mi ją zostawił podczas mojej nieobecności, bo to jest gabaryt i takie paczki wydawane są z samochodu, a czy ma windę czy nie to nie mnie oceniać. Po przyjeździe do domu dowiedziałem się, że opiekunce, która wtedy była w domu powiedział, że paczkę zostawi bliżej na trawniku, tylko żeby mu podpisała odbiór. Po otrzymaniu potwierdzenia przesyłkę zostawił jak na zdjęciu i odjechał - paczka stała tak cały dzień. Oczywiście złożyłem skargę przedstawiąjąc powyższy opis oraz załączając zdzjęcie, SMSy z kurierem oraz oferując dostęp do zapisu z monitoringu. Po trzech tygodniach dostałem informację o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, bo oni mają wątpliwość czy sytuacja taka miała miejsce ponieważ mają potwierdzenie odbioru przesyłki przez klienta. Na moją uwagę, że nawet kurier w smsie, który im przesłałem przyznał, że "powinienem być wdzięczny bo zostawił paczkę podczas mojej nieobecności" dostałem odpowiedź, że ich decyzja jest ostateczne bo dogłębnie przeanalizowali sprawę. Patrząc na całokształt: gburowaci i niekompetentni kurierzy jeżdżący autami nieprzystosowanymi do przewozu przesyłek specjalnych, obsługa klienta na poziomie odpowiadającym jakości samej usługi.
Jarek, 26 września 2024
Ambro ExpressNumer przesyłki: 2091000483717
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kupiłam tapczan za 1000 zl A że jestem osobą niepełnosprawną wzięłam opcję full wypas czyli zapłaciłam 1500. Dzwonię kurier maJa mu mówię że jeszcze nie wyniosłam starej kanapy bo mieli przyjechać w piątek. Wesolutki kurier mówi że dobrze poradzimy sobie ja sam jadę ale jakoś ogarniemy to zdziwiłam się mówię jak to sam przecież ja opłaciłam dwóch kurierów ale kolega zachorował jakoś sobie poradzimy. Więc pełna optymizmu czekam na kuriera. W międzyczasie Sąsiedzi wyniesli mi starą kanapę a kurier wyniósł swój pakunek i żąda zapłaty a ja mówię a kto to złoży przecież ja mu płacony pakiet. On nic nie wie nie ma narzędzi on miał tylko przywieźć. Dzwoni do szefa ten każe mu to ogarnąć on pyta czym jak ja nie mam nawet wkrętarki. Z nerwów popłakałam się bo mówię mu że ja mu nie zapłacę bo co ja z tym zrobię opłacałam rozpakowanie i złożenie więc on poprosił mnie o śrubokręt jakoś przekręcił te oparcia oczywiście naiwnie dałam mu napiwek 100 zł przecież to nie jego wina że go wysłali bez niczego. Piszę do firmy której kupiłam ten tapczan że mają usługę widmo a oni napisali do firmy kurierskiej gdzie oczywiście firma się wyparła powiedziała że wszystko było załatwione i jeszcze ja byłam agresywna ja agresywna na pierwszej grupie inwalidzkiej. No dobrze że jeszcze nie powiedzieli że pobiłam kuriera a więc jeżeli zamawiacie kuriera w tej firmie to lepiej go nagrajcie telefonem ten cały montaż bo potem oni wszystkiego się wypierają i jest słowo przeciwko słowu. To jest oddział w Białymstoku nie wiem jak działają inne Ale nasz tak działa
Beata , 22 września 2024
Ambro ExpressNumer przesyłki: 2699000140281
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Dramat! Dostałam sms o próbie dostarczenia przesyłki w dniu dzisiejszym, po 5 minutach dzwonił kurier( nie odebrałam połączenia bo pracowałam) oddzwonilam-kurier oznajmił że nikogo nie ma w domu, zapytałam po czym tak po stwierdził? Uwaga … uslyszalam że nie odebrałam telefonu !więc stwierdził że nikogo nie ma Chociaż w domu był ktoś kto mógł odebrać przesyłkę! Zapytałam czy Pan będzie uprzejmy ją dostarczyć ? Powiedział że będzie o 15 poprosiłam męża i brata żeby przyjechali i wnieśli rzeczoną paczkę. Zwolniłi się z pracy - byli na czas kurier jednak nie zaszczycił nas swoją obecnością ! Telefonu nie odbierał. Po 17.30 ku mojemu zdziwieniu dzwoni hrabia z informacją za będzie za 20 minut…. No niestety chłopaki wrócili do pracy więc nie było komu wnieść. Dostałam info że kolejnego dnia o 10 jaśnie pan przyjedzie. No niestety nie pojawił się po wielokrotnych telefonach dowiedzieliśmy się że przyesylka jest u innego kuriera a ten jest 200 km od nas w związku z czym dowiozą ją o 14 co również nie nastąpiło ! Kierownik nie odbiera telefonu. W związku z czym zadzwoniłam do producenta mebli które zamówiłam z informacją że bardzo go przepraszam ale nie mam możliwości odebrania przesyłki ponieważ kurierzy są niezrównoważeni. Generalnie firma jest porażka, zatrudnieni w niej Panowie zdecydowanie nie ogarniają się z robotą i robią z mordy cholewę. Innych słów nie mam na zaistniałą sytuację! Nie rozumiem jak można się umawiać i wystawiać klienta, pomijając że wożą gabaryty i w pierwszych słowach krzyczą że nie noszą żadnych paczek,co rozumiem. trzeba mieć kogoś kto wniesie przesyłkę, nie pozwalają na organizację
Patrycja , 29 sierpnia 2024
Ambro ExpressNumer przesyłki: 2690000449787
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Odradzam, odradzam, odradzam. Przesylka odebrana z opóźnieniem, bez wcześniejszego uprzedzenia. Była to klapa samochodowa wraz z szybą, opakowana w sposób jak na mnie poinstruowano. Był człowiek do pomocy do załadunku. Klapa dotarła na magazyn w Lublinie. Jednak gdy kolejny ich przewoznik ja chciał załadować na swoje auto, to okazało się że jest już potłuczone szkło. Klapa dodatkowo była poobijana dookoła, tak jakby ja ktoś toczył. Do mnie dotarła uszkodzona, a na aucie nic nie było zabezpieczone, ani moa przesylka, ani nawet taczka, stala na środku paki, nawet streczem nie owinieta. Napisalam reklamacje, odrzucili, twierdząc że to wina opakowania. Choć nie wiem jakie opakowanie miałoby być przy szybie by ja turlać. Na odpowiedź z odwołania czekamam ponad 2 m/c, przypominajac się dopiero mi dali odpowiedź. Podtrzymali decyzje o nieprzyjęciu reklamacji. Brak poszanowania do cudzej własności. Sztuka się liczy. Brak pasów na aucie, nic nie zabezpieczone. Odradzam. Teraz muszę kierować sprawę do sądu, bo takiego traktowania nie akceptuje. Uważajcie na te firmę. Zastanówcie się poważnie nad wybraniem jej jako przewoźnika. Taki transport nie ma prawa na drogi wyjeżdżać, bo zagraża nie tylko przesyłkom ale i uczestnikom dróg. A jeśli by ta taczka udezyla w drzwi i je odbezpieczyla. Nie wiadomo jak by wtedy do tego podeszli. Brak kontaktu telefonicznego z działem reklamacji. NIE NABIERZCIE SIE. ODRADZAM
Jola, 6 czerwca 2024
Ambro ExpressNumer przesyłki: 2645001824729
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Katastrofa, omijać szerokim łukiem, paczka została dostarczona uszkodzona ( wgniecione drzwi) , został spisany protokół szkody zaraz przy doręczeniu , na protokole podane ze są wgnioty na drzwiach, wpisane również że upłyneło 0 dni od wypisania protokołu szkody ( co oznacza własnie ,że protokół spisany w momencie dostarczania przedmiotu przez kuriera ). Złożono reklamację na którą odpowiedź była negatywna gdyż dział reklamacji twierdził, że protokól został spisany po dwóch dniach od dostarczenia co ewidentnie mijało się z prawdą i co udowodniliśmy nawet posiłkując się ich systemem w którym łatwo można sprawdzić, że przesyłka została dostarczona w dniu wypisania protokołu szkody, następną przeszkodą do uznania reklamacji jest dla Ambro zatem nieuszkodzone opakowanie - tylko my mówimy o wgniotach co jest zapisane na protokole szkody na drzwiach samochodowych gdzie opakowanie nie musi być uszkodzone, żeby powstały. Odwołalismy się zatem od nieuznania reklamacji w odpowiedzi Ambro znowu stwierdził że podtrzymuje swoja opinie o nieuznaniu reklamacji z uwagi na spisanie protokołu po dwóch dniach od dostarczenia przesyłkii z uwagi na nieuszkodzone opakowanie. Tu już nam ręce opadły bo jak można komuś ciągle udowadniać, że nie ma racji więc pozostaje skierować sprawę do sądu a innych ostrzec żeby dwa razy się zastanowili czy chca korzystać z usług tej firmy.
Były klient, 6 czerwca 2024
Ambro Express
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Całkowita porażka. Najgorsza firma kurierska, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia w swoim życiu. To, co jest napisane na stronie Ambro Express (czyt.: "Oferujemy szybką i bezpieczną dostawę...", "W biznesie nie boimy się trudnych wyzwań, podejmujemy się działań, które dla innych mogą być trudne lub niewygodne", "Jesteśmy specjalistami w naszej branży oraz posiadamy specjalistyczne, profesjonalne rozwiązania transportowe..." i wiele, wiele innych) to słowa wyssane z palca bynajmniej samej ręki. Nic z tego się nie zgadza. Ambro Express NIE OFERUJE szybkiej dostawy i NIE STAWIA CZOŁA wyzwaniom, tylko sam je narzuca klientowi oczekującemu po raz trzeci na obiecaną dostawę. Kurier uprzejmie informuje pół godziny przed dostawą, że "mebelki już do Pani jadą". Bardzo fajnie, szkoda tylko, że nikt tych "mebelków" o 9 rano odebrać nie może, bo każdy domownik spełnia swoje obywatelskie role społeczne, tyrając w szkole i pracy od 7 rano. Pan Kurier również pracuje, co do tego nie ma wątpliwości i oczywiście wszyscy jesteśmy mu za to wdzięczni. Szkoda tylko (po raz drugi), że sprawa ta była umawiana (kolejny raz) z osobą z infolinii, a także z samymi kurierami i BYŁO OBIECANE, że następna dostawa ma być o konkretnej godzinie. OKAZUJE SIĘ, że kolejny kurier nic o tym nie wie, a "mebelki już do Pani jadą" i DOJECHAĆ NIE MOGĄ. Bujamy się w ten sposób z firmą kurierską od 1 grudnia br., a CZWARTA DOSTAWA OBIECANA JEST NA 29 grudnia, bo po raz kolejny nie może być zrealizowana. Po chuj wysyłacie SMS-a ze zgodą na termin dostawy, jak nie podajecie Państwo żadnego (nawet minimalnie przybliżonego) przedziału czasowego? Odpowiedzialny człowiek nagle z pracy się nie urwie, kluczy sąsiadowi nie zostawi (co uprzejmy Pan Kurier podpowiada), a na dzień wolny od pracy w obecnych czasach nikogo nie stać. Z bonusów dodam, że kurierzy są u Państwa na tyle zorientowani, że nie wiedzą nawet, czy w danym mieście zlokalizowana jest sortownia Ambro Express. Otóż grafika umieszczona na Państwa stronie (https://ambroexpress.pl/niestandardowe-przesylki-krajowe) informuje, że jest, czego Pan Kurier nie wie i nie ma możliwości zostawienia tego w danym mieście, tylko wozi "mebelki" trzeci raz z Wielkopolski do lubelskiego. No chyba że ta informacja też jest wyssana z palca... Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt, a w nadchodzącym Nowym Roku oby Państwo zarządzający firmą kurierską Ambro Express zostali tak samo potraktowani jak klient, który płaci za usługę, a usługi tej nie może dostać. Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznika praw konsumenta. ~ w dalszym ciągu czekająca na "mebelki"
Joanna Okoń , 21 grudnia 2023
Ambro Express
Ocena Ogólna: 3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przesyłki, która została dzisiaj dostarczona do Gdańska na ul .Marynarki Polskiej . Przesyłka to materac 140x200x20 waga 30kg. Przesyłkę ustalałam z e-paką w swoim mieście przez dwa tygodnie, że będzie dostarczona pod adres dnia 6.06.2022 ze względu, że córka w tym dniu była pod adresem dostępna. Moje zastrzeżenia i skarga to to, że na wyznaczony dzień nie była dostarczona tylko dużo wcześniej(plus dla firmy ,minus nie trzymania się daty przesyłki) i to że kurier nie pomógł wnieść pod adres zamieszkania tylko zwyczajnie zostawił pod klatką , w sumie bo po co! Nie ma obowiązku, taktyka pan z infolinii Po co podaje się adres ? Dlaczego kurier nie pomógł wnieść dziewczynie pod numer mieszkania na 5 pietro? Kiedy ona prosto z kąpieli zeszła z mokrymi włosami pod klatkę i została sama sobie z tak wielkim gabarytem przesyłki. Panie na infolinii bardzo nie miłe, kurier zachowanie karygodne - żadne, brak pomocy, zainteresowania, radź sobie sama i wnoś na 5 pietro. Koszt za usługę to 200zl. Następnie pytanie, za co się płaci? jeśli kurier nie chce podjechać pod dom, tylko trzeba samemu dowieść do punktu E-paki w danym mieście, Zamawia sie kuriera i opłaca ze względu na wielkość, jest duży gabaryt. Bardzo, ale to bardzo mam zastrzeżenia, dziewczyna szykowała się aby wyjść na uczelnię .Jeszcze jedno pytanie, Po co podajemy nr telefonu? jeśli kurier nawet te 20 min wcześniej nie dzwoni,że będzie dostarczał duży gabaryt przesyłki. Państwa kurier nie posiada żadnych wyrozumiałości i chęci pomocy. Troszkę więcej państwa kurierzy powinni posiadać empatii i zrozumienia ! i czy naprawdę tak ciężko jest kurierowi pomoc młodej dziewczynie? Tym bardziej że to gabaryt 140x200x20 z wagą 30kg czyli sam gabaryt robi większy ciężar swoją wielkością dodatkowo Nie polecam. Jak najdalej od kuriera z tej firmy.
M.P, 3 czerwca 2022

O firmie kurierskiej Ambro Express

Ambro Express to firma kurierska, która specjalizuje się w transporcie przesyłek niestandardowych, gabarytowych oraz dłużycowych na terenie Polski oraz Niemiec. Spółka należy do grupy Ambro, której doświadczenie w transporcie sięga ponad 30 lat. Ambro Express swoje usługi kieruje głównie do branż: meblarskiej, ogrodniczej, budowlanej, łazienkowej oraz automotive. Sprawdź całą ofertę na stronie Ambro Express.

Jak dodać opinie o kurierze Ambro Express?

Szybko i łatwo dodasz opinię dzięki rankingowi kurierów. Wystarczy wypełnić formularz, gdzie ocenie należy podać:

  • Szybkość transportu
  • Koszt transportu
  • Godność polecenia

Poniżej tych kryteriów znajdziesz pole do podzielenie się własną opinią. Każda ocena jest ważne, gdyż w ten sposób możesz pomóc innym użytkownikom wybrać najlepszą ofertę. Pamiętaj, że nie musisz być klientem GlobKurier.pl, aby dodać opinię o przewoźniku.

Przesyłki kurierskie Ambro Express w GlobKurier.pl

Spółka Ambro Express charakteryzuje się w przesyłkach gabarytowych, dlatego za pośrednictwem GlobKuriek.pl możesz zamówić przesyłki krajowe specjalne do 50 kg lub dłużyce do 50kg. Sprawdź cennik i wybierz najlepszą opcję dla swojego biznesu. W ramach wyceny możesz skorzystać również z dodatkowych opcji, takich jak ubezpieczenie czy wysyłka za pobraniem.

Jak zamówić kuriera Ambro Express za pośrednictwem GlobKurier.pl?

GlobKurier.pl pozwala szybko wycenić kurier dzięki formularzowi wyceny. Uzupełnić należy jedynie wymiary paczek oraz jej wagę, po czym kliknąć przycisk Wyceń przesyłkę. W tym momencie na ekranie ukażą się różne oferty wielu przewoźników, w tym Ambro Express. Następnym krokiem jest przejście przez intuicyjny panel, w którym należy uzupełnić dane adresata i nadawcy. Ostatnim krokiem jest opłacenie przesyłki i czekanie na kuriera.

Śledzenie przesyłki Ambro Express z GlobKurier.pl

Po złożeniu zamówienia możesz łatwo sprawdzać status swojej przesyłki na stronie śledzenia przesyłki. W polu należy wpisać numer GK, który wysyłany jest na maila po skończonym procesie złożenia zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie śledzenia paczek Ambro Express.