Menu

Opinie UPS

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy UPS? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Kurier UPS

Logo
2.9
Ocena na podstawie 645 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
2.9
Ocena na podstawie 645 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Zastanawiasz się, czy zamówić kuriera UPS? Może zapoznanie się z opiniami o UPS pozwoli Ci podjąć decyzję. Zobacz, jak klienci oceniają firmę UPS. Jakie usługi są częściej polecane, a które klienci wybierają mniej chętnie. Jeśli miałeś okazje skorzystać z kuriera UPS, możesz podzielić się swoją opinią na naszej stronie.

Kurier UPS opinie

Filtruj

UPSNumer przesyłki: 1Z820F0A6895687546
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
TOTALNIE NIE POLECAM! Najgorszy przewoźnik, z jakim miałam do czynienia. Moja historia z tym kurierem jest długa i skomplikowana, a skomplikowana tylko i wyłącznie z powodu UPS, który nie wie nawet, że punkty odbioru paczek, które mają na stronie i które klient może sobie wybrać(!) , tak naprawdę nie istnieją - o czym UPS NIE WIE (no hit!), a co wynikało z maili które otrzymywałam na swoją pocztę, że "ojej, jednak punkt odbioru nie istnieje" :D, po czym nawet nie zaproponują mi jako klientowi, czy dowieźć paczkę na inny adres lub do innego punktu odbioru, tylko sami stwierdzają, że zwrócą sobie paczkę do nadawcy i poinformują mnie o tym fakcie już dokonanym, że paczka jest już w drodze do nadawcy, bo generalnie punkt odbioru nie istnieje i generalnie drogi kliencie pocałuj nas w dupę. Mało tego - po złożeniu przez mnie reklamacji, przesłania screenów wszystkich maili, w których UPS sam się gubił, UPS odpowiedziało mi, że im przykro, bo mieli błąd w procesowaniu paczki, ale paczka jest zwracana do nadawcy i jużnic nie mogą z tym zrobić i jeśli chcę paczkę znowu zamówić, to muszę napisać do nadawcy i w sumie to tyle, co mogą zrobić 😀 Pomocni, co? HIT po prostu. Ani propozycji jakiejś zniżki przy kolejnym zamówieniu paczki (chociaż w tej sytuacji to ja na miejscu tej firmy zrobiłabym wszystko, że taki klient mógl mieć tą paczkę u siebie bez ponoszenia ponownych kosztów transpotu) ani jakiejkowliek skruchy poza "przepraszamy, aleee....". NIGDY WIĘCEJ UPS!
M Kędzior, 27 sierpnia 2024
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Takiej ilości chamstwa jak przy okazji mojej ostatniej przesyłki, za pośrednictwem UPS Polska, do UK nie doświadczyłem w życiu. Przesyłkę nadałem 7 grudnia i zapłaciłem za nią. Następnego dnia wieczorem ugrzęzła w jakiejś dziurze o nazwie Dobra Stryków (potem okazało się, że to jest ich agencja celna) z takiego powodu, że zgubili moją fakturę handlową. Ale przekazać przesyłkę do agencji celnej jakoś przekazali. Kolejne 3 dni trwało, aby dotrzeć do jakiegoś konkretu, co mogę zrobić. Skończyło się założeniem interwencji celnej (to wszystko w e-bok UPS). Po upływie kolejnej doby otrzymałem wreszcie e-maila z agencji celnej, żebym dostarczył im... fakturę handlową! (tę, którą dołączyłem do przesyłki, a którą zgubili, no bo innej nie miałem) oraz kartę odprawy celnej (nadmieniam, że przesyłka zadeklarowana była jako prezent i to o niewielkiej wartości). Karta najeżona jakimiś skrótami, które nic mi nie mówią, ale zacisnąłem zęby, wypełniłem te dwa formularze i wysłałem. W kilka już godzin później otrzymałem e-maila, że przesyłkę uwolniona z aresztu celnego i przekazano do dostarczenia. Sukces, zadowolenie. Do południa następnego dnia kiedy to w aplikacji UPS otrzymałem komunikat, że przesyłka nadal pozostaje w magazynie w dziurze o nazwie Dobra Stryków. Nie wiem co dalej, e-bok niczego mi nie wyjaśnił, agencja nie odpowiada już na moje e-maile. Może pójdę na Policję, bo już mi się kończą pomysły. Omijajcie to dziadostwo JPS Z daleka!
Edward, 15 grudnia 2023
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Takiej ilości chamstwa jak przy okazji mojej ostatniej przesyłki, za pośrednictwem UPS Polska, do UK nie doświadczyłem w życiu. Przesyłkę nadałem 7 grudnia i zapłaciłem za nią. Następnego dnia wieczorem ugrzęzła w jakiejś dziurze o nazwie Dobra Stryków (potem okazało się, że to jest ich agencja celna) z takiego powodu, że zgubili moją fakturę handlową. Ale przekazać przesyłkę do agencji celnej jakoś przekazali. Kolejne 3 dni trwało, aby dotrzeć do jakiegoś konkretu, co mogę zrobić. Skończyło się założeniem interwencji celnej (to wszystko w e-bok UPS). Po upływie kolejnej doby otrzymałem wreszcie e-maila z agencji celnej, żebym dostarczył im... fakturę handlową! (tę, którą dołączyłem do przesyłki, a którą zgubili, no bo innej nie miałem) oraz kartę odprawy celnej (nadmieniam, że przesyłka zadeklarowana była jako prezent i to o niewielkiej wartości). Karta najeżona jakimiś skrótami, które nic mi nie mówią, ale zacisnąłem zęby, wypełniłem te dwa formularze i wysłałem. W kilka już godzin później otrzymałem e-maila, że przesyłkę uwolniona z aresztu celnego i przekazano do dostarczenia. Sukces, zadowolenie. Do południa następnego dnia kiedy to w aplikacji UPS otrzymałem komunikat, że przesyłka nadal pozostaje w magazynie w dziurze o nazwie Dobra Stryków. Nie wiem co dalej, e-bok niczego mi nie wyjaśnił, agencja nie odpowiada już na moje e-maile. Może pójdę na Policję, bo już mi się kończą pomysły. Omijajcie to dziadostwo JPS Z daleka!
Edward, 15 grudnia 2023
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Odradzam firmę UPS. Powody: 1. Strona oficjalna kuriera BEZ NALEŻYTYCH aktualizacji co do terminu przesyłki (np.jest informacja na stronie dot.określonej przesyłki, że ma BYĆ DOPIERO dostarczona tegoż a tegoż dnia, a tymczasem jest już dawno po czasie), poniżej sprzeczna informacja jakoby przesyłka była doręczona, w zasadzie nie wiadomo gdzie jest, brak uproszczonego kontaktu z BOK, chyba że ktoś ma ochotę dopiero rejestrować się u jaśnie państwa ups, zakładać konto, podawać dalsze dane, etc. tylko po to, żeby korzystać z ichniejszej aplikacji, a oni żeby mogli jeszcze bardziej korzystać z marketingowego spamu (sposób ups na ominięcie przepisów wynikających z RODO) 2. Brak konktaktu w sprawie ewentualnego zmianu terminu przesyłki, np.było zaplanowane dostarczenie między... uwaga... 9:00-13:00 (rezerwujesz cały dzień na kuriera? nie, to kłopot), a tymczasem jest zmiana, bo kurier będzie między 12:00-14:30... Z TYM ŻE zero informacji na ten temat wysłanych do odbiorcy na jego mail, zero konktaktu telefonicznego z kurierem 3. CHAMSKA w sensie lżenia i zakulisowego SZYDZENIA sobie z odbiorcy przesyłki. Potwierdzam, że kłamią, bo np.twierdzą, że kurier dzwonił, był, tu i tam, podczas gdy praktycznie kurier NAWET NIE WYSIADŁ z samochodu, żeby np.zadzwonić do bramki (dzwonek przy bramce). Kurier ma co prawda nr telefonu odbiorcy przesyłki (po co?) ale co tam.. kurier nie ma obowiązku dzwonić... Sprawa sprowadza się do tego, że kurier podjeżdża pod posesję (niczego nie świadomy odbiorca będący np.po drugiej stronie domu, mimo iż ma pod reką komórkę nic nie wie...), kurier czeka ok.2minuty, góra 5 minut, po czym po prostu... odjeżdża.. a w BOK zgłasza i KŁAMIE, że np.był, że dzwonił, że to i tamto próbował jeśli chodzi o konktakt Czasami nieuczciwi pracownicy BOK UPS także kłamią niejako "kryjąc" kuriera (potwierdzając wierutne kłamstwa, które podaje kurier) 4. Cena: zazwyczaj WYŻSZA niż u innych dostawców -co nie oznacza, że inni lepsi, chodzi o to, że z jakiegoś powodu UPS czuje "wyższość" nad innymi firmami kurierskimi co jest parodią samą w sobie 5. Próba kontaktu z BOK UPS przez telefon: trafiasz na program komputerowy (tzw.bota) który "rozmawia" z Tobą kompletnie nie rozumiejąc co starasz się PAROKROTNIE mu przekazać. Mało tego, bot nawet nie wykonuje tzw.funkcjonalności co do której został zaprojektowany tzn.rozpoznawanie głosowe danych alfanumerycznych przesyłki kurierskiej. U mnie to był przypadek, że JAKOŚ połączył mnie z konsultantem, mimo iż słowa "konsultant" nie użyłem. UPS to jest jakaś parodia firmy kurierskiej. Pół biedy, żeby można było się z nich pośmiać, a oni żeby w końcu splajtowali, ale gorzej, że przez ich niefrasobliwe działania zwyczajny odbiorca przesyłek narażony jest czasem na KONKRETNE i to czasem dość DUŻE szkody finansowe i czasowe
klient, 7 lutego 2023
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Omijajcie UPS szerokim łukiem!!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nie dostarczają paczek na czas i nie szanują klientów. Kurier przyjeżdża sobie kiedy chce - bez żadnego wcześniejszego maila, smsa z informacją że dziś przyjedzie kurier itp. Oczekują chyba, że na tym świecie tylko oni pracują a reszta ma siedzieć 24/7 w domu czekać łaskawie na kuriera z UPS. Kurier kłamał, że był u mnie już dwa razy ( poprzedniego wieczora, a w podglądzie gdzie jest paczka - paczka wyszła dopiero o poranku). Oczywiście był tylko jeden raz. Odznaczył podwójne dostarczenie w monitoringu paczek , co oznaczało że już do mnie nie przyjedzie. Kurier wrzeszczał do mnie przez telefon i był chamski a na koniec rozłączył się bez żadnego słowa. Paczki oczywiście nie dostarczył. Musiałam osobiście pojechać po nią do sortowni (a że nie miałam blisko to więcej wydałam na paliwo, niż zapłaciłam za kuriera, który miał dostarczyć paczkę pod drzwi). Dzwoniąc na infolinię, spotkałam się z kolejnym chamstwem. Chciałam się dowiedzieć gdzie jest moja paczka, bym mogła ją odebrać, a dostałam informację, że oni jej już nie dostarczą i kobieta się chamsko rozłączyła (podczas mojej rozmowy, gdzie prosiłam ją o pomoc i tylko usłyszałam "pyk" rozmowa zakończona. Pojechałam na sortownię, odebrałam paczkę i chciałam złożyć skargę na tego kuriera, lecz kierownik bronił żarliwie swojego pracownika i tłumaczył się tym, że oni nie informują klientów o dostawach. Brak słów... NIGDY WIĘCEJ UPS. SAMO CHAMSTWO, BRAK KLULTURY I NIE POTRZEBNIE WYDANE PINIĄDZE. Korzystałam z usług innych firm kurierskich i tam zawsze dostawałam smsa lub maila z informacją że dziś będzie próba dostarczenia. Kurierzy bywają różni, ale z takim chamem jak kurier UPS, to nigdy nie miałam do czynienia. Brak słów.
Niezadowolony klient UPS, 27 grudnia 2022
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kiedyś szanowana firma kurierską a teraz? Wystarczy spojrzeć na te opinię online, na każdym z portali z opiniami. Zajmuję się online marketingiem od dekad i powiem szczerze, że takiej reputacji nie da się już naprawić. I mnie przydarzyła się niemiła sytuacja z UPS i jak większość ludzi , powiem że obsługa klienta to jakiś żart. Moja paczka 1ZA23V300497211024 została dostarczona uszkodzona ponieważ była opóźniona przez kuriera o cały weekend. Specjalnie została zapłacona podwójna stawka żeby doszła na drugi dzień i dowiaduje się w dzień dostawy że coś poszło nie tak i będzie zamiast w piątek to w poniedziałek! Szok. W poniedziałek przyjechał kurier, obdartym vanem bez nalepek UPS , także wiedząc że przesyłka była w drodze o wiele dłużej niż powinna, mówię do kuriera że przy nim chce otworzyć paczkę (wartość paczki 5000zl) no i naszym oczom ukazała się uszkodzona zawartość. Nie miał protokołu szkody, podzwonil do szefostwa i mówi do mnie że przyjedzie jutro z protokołem. Mówię mu że co niby na słowo mam ufać że wróci? Nie podpisałem żadnego odbioru i zrobiłem zdjęcia zawartości paczki wraz z uszkodzeniami i vana i kierowcy, na wszelki wypadek. Nie przyjechał jak obiecał na drugi dzień ale napisał że będzie za 2 dni. Faktycznie wrócił, przywiózł protokół szkody już wypełniony , który ewidentnie wskazywał na winę kogoś innego a nie transportu, poprawiłem brakujące dane i tyle go widziałem, tyle od nich słyszałem, zero kontaktu zwrotnego. Dziś dzwonię do UPS a oni mówią że rozpatrzą sprawę do 30 dni ale ja jako poszkodowany nie dowiem się o jej rezultacie tylko ta firma która wysłała paczkę. Szok! Długo by tu jeszcze pisać o ich uchybieniach i braku profesjonalizmu, ale czy to coś da? Nic, puki ludzie nie przestaniecie korzystać z ich usług. Może wtedy się ocząsną.
Grzegorz, 26 listopada 2022
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
OMIJAJCIE WIELKIM ŁUKIEM!!!! Opowiem wam moja historię. Ubawicie się po pachy. Kurier zwrócił paczkę do sortowni, bo podobno nie zastał nikogo w domu. Status paczki zmienił się w międzyczasie na odmowe odebrania paczki i paczka miała zostać zwrócona do nadawcy w Hiszpanii. Historyjka szyta na miarę - kurier był, pani odmówiła przyjęcia paczki, wiec kurier zwraca do nadawcy. Super tylko, że pod adresem nie było żadnej Pani. I cała historia z dostarczeniem paczki się rypła. Po moim telefonie i rozmowie z bardzo arogancką, ale pewną siebie panią paczka miała zostać dostarczona w poniedziałek do punktu obioru UPS Access Point który zaproponowała. I co?, Ucieszony że temat został załatwiony, zostało tylko się pozbyć niesmaku, który pozostał po rozmowie. A tu bach i znowu powtórka z piątku. Paczka wstrzymana Kurier pobrał paczkę, a godzinę później widzę w apce na telefonie, że paczka została wstrzymana i zostanie dostarczona jak będzie to możliwe. Dzwonie kolejny raz w poszukiwaniu informacji i jaką dostaję odpowiedź - UPS Access Point który wybrała pani, a której ja nie będę uczył pracy, jest na urlopie!!! Czujecie klimat, sama go wybrała!!! Nawet nie mają informacji że taki punkt jest nieczynny. Historia się kończy tym że siedzę i grzecznie czekam w domu, bo ponoć po moich telefonach paczka będzie dostarczona dziś 🙂 ... Jest wtorek – Kolejny dzień czekam na paczkę Życzę wszystkim wytrwałości
Michał, 6 września 2022
UPS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
UPS do dzisiaj, t.j. do 17.08.2022 nie dostarczył przesyłki nadanej z UK do Polski 19.07.2022. Przesyłka zawierała 3 paczki. Każda z tych paczek dotarła do Polski w innym terminie, t.j. 3.08-5.08 (choć były nadane jako jedna przesyłka) i ostatecznie zostały odprawione przez agencję celną UPS 9.08.2022. Od tamtej pory UPS nie potrafi ich dostarczyć do miejsca docelowego. Jedna paczka zaginęła - tracking urywa się na 10.08.2022, a pozostałe 2 są w magazynie najbliższym miejsca docelowego, ale UPS nie chce ich dostarczyć twierdząc, ze dostarczenie niekompletnej przesyłki (czyli 2 z 3 paczek) jest wbrew ich regulacjom wewnętrznym. Co więcej, infolinia UPS notorycznie wprowadza w błąd podając nieprawdziwe informacje. 12.08 poinformowano, że 2 przesyłki zostaną dostarczone tego dnia do godz. 16-tej, a ostatnia 16.08. Nic takiego nie nastąpiło. 16.08 infolinia twierdzi, że jedna paczka nadal nie przeszła odprawy celnej, czemu zaprzecza tego samego dnia agencja celna UPS, która potwierdza mailem, że wszystkie paczki były odprawione 9.08. Dalej, 17.08 infolinia dwukrotnie twierdzi, że po interwencji w centralnym magazynie w Strykowie, zagubiona paczka odnalazła się i ruszyła w dalszą drogę - również nieprawda. Moja firma ponosi wymierne straty finansowe z powodu opóźnienia w dostawie. Nie możemy wykonać terminowych zleceń dla naszych klientów. Tracimy czas i pieniądze. Reasumując, OMIJAJCIE UPS SZEROKIM ŁUKIEM! BANDA DYLETANTÓW KOMPLETNIE LEKCEWAŻĄCYCH KLIENTÓW! WYSTARCZY ZOBACZYĆ JAKIE MAJĄ OCENY NA WSZYSTKICH PORTALACH TEGO TYPU ORAZ W GOOGLE.
Szymon, 17 sierpnia 2022

Kurier UPS – podstawowe informacje

Za pośrednictwem właśnie tego przewoźnika realizowane są między innymi ekspresowe doręczenia. Sprawdza się to szczególnie w przypadku pilnego nadawania dokumentów czy innych przesyłek w szczególnym trybie. Firmę UPS z przekonaniem możemy nazywać liderem w branży transportowo-logistycznej. Mają na koncie tysiące zrealizowanych dostaw, a ich logo jest jednym z najlepiej rozpoznawanych na świecie. Nadawałeś przesyłki z kurierem UPS? Zostaw opinie o UPS informując następnych użytkowników o poziomie prezentowanych usług.

Jak dodać opinie o UPS?

Dodanie opinii o UPS czyli ocenienie kuriera w rankingu zajmie Ci wyłącznie kilka chwil. Zaznacz odpowiednio przygotowane pola, dodaj liczbę gwiazdek oraz treść opinii. Tylko od Ciebie zależy co napiszesz w opinii o usłudze UPS – po wysłaniu formularza pojawi się ona w rankingu. Dziel się wiedzą i jakością – możesz wystawić opinię o UPS oceniając różne zamówienia.

Jak zrealizować usługę kurierską z UPS?

Cieszą Cię opinie o UPS i chcesz nadać paczkę za pośrednictwem tej firmy? Wejdź na Globkurier.pl i wyceń paczkę. Wybierz kraj nadania i odbioru, określ parametry i wybierz przewoźnika z dostępnych opcji. Przejdź krok po kroku przez prosty proces zamówienia Twojej przesyłki i potwierdź chęć realizacji usługi. Doręczenie do 12:00? Wybierz ekspres i dodaj opinię o UPS czy przewoźnik wywiązał się z deklarowanej gwarancji dostarczenia.    

Przesyłki i paczki UPS w GlobKurier.pl

Przewoźnik realizuje nadania w kraju, jak również za granicą. Wysyłka międzynarodowa UPS pod względem importu jak i eksportu posiada kilka ewentualności. Są to – UPS Worldwide, UPS Express, UPS Expedited, a każdy rodzaj wysyłki zagranicznej posiada dodatkowe usługi oraz możliwość sprawniejszego dostarczenia przesyłki wraz z jej śledzeniem: Śledzenie przesyłek UPS – tracking paczki | Globkurier.pl.

Podsumowanie informacji o UPS

Początki firmy UPS sięgają 1907 roku. Ta imponująca tradycja przełożyła się na ogromny sukces w branży. Dziś UPS jest największą firmą kurierską na świecie, przoduje w technologiach informatycznych, automatyzacji i zarządzaniu infrastrukturą. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz szerokiej sieci dostaw, kurier UPS jest w stanie doręczyć przesyłkę nawet do najbardziej odległych zakątków świata. Jeśli szukasz firmy, która dostarcza przesyłki krajowe i zagraniczne w atrakcyjnych cenach, sprawdź ofertę GlobKurier.pl: Kurier UPS.