Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl?
Zakupy przez internet cieszą się ogromną popularnością. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ pozwalają na zakupy w dowolnym czasie oraz nie wymagają wychodzenia z domu i stania w licznych kolejkach, czy szukania odpowiedniego rozmiaru na półkach. Nie zmienia to jednak faktu, że może się zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie nam odpowiadał. Co w takiej sytuacji? W przypadku transakcji zawieranej na odległość przysługuje Ci prawo zwrócenia towaru. Chcesz wiedzieć, jak należy odesłać towar zakupiony na e-obuwie? Zwrot dokonywany jest w kilku prostych krokach. Z tego artykułu dowiesz się nie tylko jak oddać towar, lecz również jak przebiega proces reklamacji.
Spis treści
Zwrot towaru do eobuwie — procedury
Jak prawidłowo oddać produkty kupione na e-obuwie? Zwrot dokonujesz w ciągu 30 dni od zakupu. Należy również pamiętać o przestrzeganiu procedur sklepu. Zwrotu dokonasz w poniższych krokach:
1. Zwracane produkty odpowiednio zabezpiecz w kartonie lub torbie przeznaczonej do przesyłek kurierskich. Pamiętaj, aby w środku umieścić wypełniony formularz zwrotu.
2. W przypadku zagubienia formularza zwrotu możesz go pobrać na stronie eobuwie.pl w zakładce zwroty.
3. Wejdź na stronę https://www.eobuwie.com.pl/zwrot i kliknij Dokonaj zwrot. Następnie wskaż, które produkty zwracasz oraz dlaczego.
4. Następnie wybierz formę zwrotu. Do wyboru masz kilka opcji: zwrot w punkcie, Kurier DHL lub InPost Paczkomaty 24/7.
5. Nadaj paczkę w wybrany przez siebie sposób.
6. W ciągu 3-5 dni roboczych od potwierdzenia zwrotu otrzymasz zwrot środków. Sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia tego terminu do maksymalnie 14 dni.
Warto również pamiętać, że prawo zwrotu nie obejmuje produktów wytworzonych według indywidualnego projektu klienta. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie eobuwie.pl w zakładce Regulamin sklepu.
E-obuwie zwrot — o czym należy pamiętać?
Dokonując zwrotu produktów zakupionych na eobuwie, pamiętaj o kilku zasadach. Przede wszystkim możesz skorzystać z możliwości bezpłatnego oddania towaru. Jeżeli chcesz skorzystać z takiej opcji, wybierz jedną z form zwrotu produktów:
- zwrot w punkcie DHL;
- kurier DHL;
- InPost Paczkomaty 24/7.
Dodatkowo pamiętaj, że jeżeli:
Do zwrotu możesz użyć kartonu, w którym przyszła do Ciebie paczka. Pamiętaj jednak, aby odpowiednio ją zabezpieczyć i upewnić się, że zawartość jest właściwie chroniona przed uszkodzeniem oraz starą etykietę zastąp nową.
- Jeżeli korzystasz ze zwrotu w paczkomacie InPost, wystarczy, że na przodzie umieścisz kod otrzymany SMS-em. Po pozytywnej weryfikacji kodu paczka zostanie szybko przetworzona, a Ty otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące śledzenia.
- Zwracasz więcej niż jeden produkt? Możesz umieścić kilka rzeczy w jednym opakowaniu. Opcja ta dotyczy wyłącznie zwrotu kurierem. Jeśli jednak korzystasz z paczkomatów InPost, każdą rzecz zapakuj oddzielnie, nadając jej osobny kod zwrotu, aby numer zamówienia został poprawnie przypisany.
- Zwrot środków następuje tą samą metodą, którą płatność została dokonana. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu. Upewnij się, że podałeś poprawny adres mailowy, aby w razie problemów otrzymać dalsze instrukcje dotyczące zakończenia procesu zwrotu.
Wymiana w E-obuwie — proces wymiany
Wymiana w e-obuwie jest procesem prostym, dostosowanym do potrzeb klientów. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, na przykład z powodu niewłaściwego rozmiaru, możesz skorzystać z tej opcji.
W pierwszej kolejności należy dokonać zwrotu zakupionego towaru, wypełniając odpowiedni formularz wymiany dostępny na stronie e-obuwie. Następnie przygotuj paczkę do zwrotu, pamiętając o właściwym zabezpieczeniu zawartości. Nadanie przesyłki można zrealizować za pośrednictwem kuriera DHL i paczkomatu InPost. Ważne jest, aby wykonać wszystko w określonym czasie – e-obuwie oferuje aż 100 dni czasu na zwrot od daty zakupu. Pamiętaj, że wymiana jest możliwa na produkt w tej samej cenie lub tańszy.
Reklamacja zakupów eobuwie
W jaki sposób na e-obuwie składana jest reklamacja? Kurier odbiera od Ciebie wadliwy towar i doręcza na adres:
Dział Reklamacji eobuwie.pl S.A.,
Nowy Kisielin — Naukowa 15,
66-002 Zielona Góra.
Warto zaznaczyć, że na e-obuwie reklamacja przebiega szybko. Kurier przyjeżdża po prawidłowo zabezpieczoną przesyłkę. Pamiętaj, że możesz umieścić kilka produktów w jednym opakowaniu zbiorczym.
O czym jeszcze warto pamiętać, jeśli składana jest na e-obuwie reklamacja? Kurier to nie jedyna forma zwrotu produktów. Paczkę możesz również nadać w paczkomacie InPost lub w Punkcie DHL. Pamiętaj, aby na przesyłce wyraźnie było napisane „REKLAMACJA”. W przesyłce powinien znaleźć się także formularz reklamacyjni oraz karta gwarancyjna, jeżeli została dostarczona razem z zakupionym towarem.
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
[…] 5. Eobuwie zwroty – Jak zwrócić towar do eobuwie.pl? – GlobKurier […]