Deezee zwroty – Jak zwrócić buty do sklepu Deezee
Zamówione buty okazały się za małe? To żaden problem! Zwrot obuwia do DeeZee jest naprawdę łatwym zadaniem, możesz zamówić kuriera pod drzwi i odesłać towar. Sprawdź, jak najtaniej wysłać paczkę zwrotną do DeeZee. Dowiesz się też, co powinnaś wiedzieć o procedurze reklamacyjnej.
Spis treści
DeeZee popularność w sieci
DeeZee w imponującym tempie z przedsiębiorstwa rodzinnego stał się ogólnopolską marką kochaną przez tysiące kobiet w Polsce. Kobiety chętnie zamawiają buty online doceniając jakość samego obuwia, jak i poziom obsługi proponowany przez sklep. Dodatkowo przekonuje fakt, że aktualnie z DeeZee współpracują gwiazdy z pierwszych stron gazet, influenserzy i projektanci mody. Sklep dezee.pl od lat funkcjonuje w przestrzeni online, dlatego szybko dostosował się do aktualnej sytuacji rynkowej związanej z pandemią. Marka skorzystała na tym, że w wyniku panującego wirusa coraz więcej kobiet decyduje się na zakup obuwia przez internet. Grupa CCC posiadająca udziały poinformowała, że sprzedaż z e-commerce w ostatnim okresie wzrosła aż o 53% (źródło: wirtualnemedia.pl). W związku z widocznych skokiem zakupów w e-commerce zwroty obuwia stały się codziennością. Klienci masowo kupują i odsyłają po przymierzeniu buty. Jak z perspektywy klienta przygotować zwrot, żeby przyśpieszyć cały proces?
Jak zwrócić towary DeeZee?
Wszyscy aktualnie kupujemy online, jednak w przypadku butów wzmożone zakupy oznaczają wzmożone zwroty. Pamiętaj, że prawo do zwrotu dotyczy każdego konsumenta realizującego zakupy online. Jeśli zamówiłaś buty, które po zmierzeniu nie spełniają Twoich oczekiwań. Masz prawo zwrócić towar bez podawania konkretnej przyczyny i to wynika bezpośrednio z przepisów prawa. DeeZee wydłuża terminy i pozwala klientom na zwroty do 30 dni. Na swojej stronie oficjalnie podaje, że w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy kupujący otrzyma zwrot środków na koncie przelewem bankowym. Jeśli płaciłaś za buty przy odbiorze, wypełniając formularz zwrotu, koniecznie podaj numer konta bankowego, na który ma zostać zrealizowany przelew. Masz wątpliwości co do samej procedury? Możesz zapytać o szczegóły konsultanta, numer infolinii to: 534 544 447
Szczegółowy regulamin sklepu znajduje się na stronie:
https://deezee.pl/regulamin
Aby dokonać zwrotu, musisz zacząć od odpowiedniego zapakowania produktu. To bardzo ważne, nie chcesz przecież, aby towar został uszkodzony w transporcie. W przypadku zniszczeń zwrot może nie zostać uwzględniony. Odpowiednie spakowanie niechcianych butów jest Twoją odpowiedzialnością. Posłuż się oryginalnym opakowaniem i wykorzystaj materiały amortyzujące. Folia bąbelkowa, wypełniacze i inne warstwy ochronne zabezpieczą obuwie przed wilgocią. Dokładnie oklej przesyłkę taśmą, pamiętaj, że najczęściej przechodzi ona długą drogę, jest transportowana w ciężarówkach, trafia do sortowni i jest przekazywana z rąk do rąk. Bez odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia kurier nie weźmie odpowiedzialności za Twoją przesyłkę.
Jeśli zależy Ci na szybkim zwrocie należności, weź pod uwagę sugestię sklepu i wypełnij formularz zwrotu. DeeZee ułatwia konsumentom zwrot i dołącza wydrukowany formularz do paczki wraz z dowodem zakupu. Wydrukowany formularz zgubił się w trakcie? Gotowy wzór do pobrania znajdziesz na stronie internetowej DeeZee. Przy wypełnieniu dokumentacji zwróć szczególną uwagę na poprawność danych. Każda pomyłka czy to w numerze konta, czy w kodzie pocztowym może opóźnić realizację zwrotu.
Gdzie wysłać paczkę z towarem?
Na oficjalnej stronie internetowej podany jest adres, na który należy kierować zwroty. Każdy zwrot powinien trafić do specjalnie utworzonego Działu Zwrotu i Reklamacji. Pod podanym adresem pracownicy odbiorą paczkę i uruchomią procedury mające na celu zatwierdzenie zwrotu.
Adres, na jaki należy zaadresować przesyłkę:
DeeZee.pl Dział Zwrotów
i Reklamacji
ul. Krakowska 87
32-050 Skawina
Ważne!
To kupujący ponosi koszt zwrotu przesyłki
Realizując zwrot obuwia do DeeZee musisz być świadoma, że ponosisz koszty wysyłki paczki. Sklep nie oferuje darmowych zwrotów, to klient jest zobowiązany do opłacenia usługi kurierskiej. Jak zamówić kuriera, który dostarczy paczkę do DeeZee? Wystarczy, że skorzystasz z platformy GlobKurier.pl i szybkiej porównywarki cen. Wpisz parametry swojej paczki i jej wagę, a na tej podstawie system podpowie najtańsze dostępne opcje. Wybierz dostawcę, który spełnia Twoje wymagania, opłać usługę, wydrukuj list przewozowy i naklej na paczkę. Tak oklejoną przesyłkę kurier odbierze i dostarczy pod wskazany adres.
Sklep DeeZee nie pokrywa kosztów zwrotu przesyłek, dlatego też paczka wysłana za pobraniem nie zostanie przyjęta przez obsługę Działu Zwrotu i Reklamacji. Klient może zanieść paczkę osobiście do oddziału w Skawinie, jednak ze względu na panującą epidemię sklep prosi o rezygnacje z osobistych wizyt. W takiej sytuacji polecamy zwrot towaru kurierem. To szybkie załatwienie sprawy bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy, że zamówisz usługę kurierską w modelu door to door.
Jakie towary nie podlegają zwrotowi?
Zwrot obuwia zdarza się często i jest normalnością w procesie handlowym, należy jednak pamiętać o kluczowych zasadach. Jeśli zwracane buty są zniszczone, noszą ślady użytkowania, są rozdarte lub brudne zwrot nie będzie możliwy. Zwrotom podlegają jedynie nieużywane towary. Reklamacje można zgłosić w przypadku gdy dostarczony towar posiada dane fabryczne. Warto udokumentować te wady i zrobić zdjęcie zaraz po otworzeniu przesyłki.
Chcesz wiedzieć więcej w temacie zwrotów? Przeczytaj kolejne artykuły:
↠ Jak dokonać zwrotu towarów do sklepu przez GlobKurier?
↠ Termin odstąpienia od umowy, korzystanie z rzeczy przed odstąpieniem od umowy
↠ Kiedy paczka wraca do nadawcy?
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl