Rossmann zwroty – Jak zwrócić towar w Rossmannie?
Drogeria Rossmann cieszy się ogromną popularnością wśród klientów. Atrakcyjne ceny, szeroki asortyment oraz częste rabaty sprawiają, że liczba kupujących stale rośnie. Niewątpliwą zaletą sklepu jest możliwość zamówienia produktów online. Dostawy do domu przebiegają szybko i bezproblemowo, a jeśli zajdzie taka potrzeba możliwy jest także zwrot kosmetyków. Chcesz wiedzieć jak odesłać produkty do drogerii? Informacje na ten temat znajdziesz w dalszej części tekstu. Zapraszamy do lektury!
Spis treści
Jak zwrócić produkty do Rossmanna?
Zwroty produktów do drogerii możliwe są w przypadku klientów zamawiających towar online. W tym wypadku masz 14 dni na odstąpienie od umowy liczone od dnia, w którym przesyłka została dostarczona lub odebrana osobiście w drogerii. Proces zwrotu jest szybki i bezproblemowy i zamyka się w zaledwie 4 krokach:
1) Wypełnij wzór formularza o odstąpieniu od umowy — znajdziesz go w odebranej przesyłce. Możesz również pobrać go ze strony internetowej. Znajduje się on w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania ”.
2) Dokładnie zapakuj zwracany towar.
3) Na paczce umieść napis „Odstąpienie od umowy”.
4) Zapakowany towar odeślij na adres:
Rossmann SDP Sp. z o.o.
ul. św. Teresy 111,
91-222 Łódź
Nie masz czasu wychodzić z domu, a chcesz dokonać zwrotu? W takim razie wysyłka kosmetyków kurierem za pośrednictwem GlobKurier.pl to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Wystarczy wypełnić formularz na stronie internetowej, aby paczka została odebrana ze wskazanego przez Ciebie miejsca i dostarczona na adres docelowy.
Jak zapakować kosmetyki?
Pamiętaj, że zwrot kosmetyków do drogerii wiąże się nie tylko z dopełnieniem wszystkich formalności. Niezwykle istotne jest również odpowiednie zapakowanie odsyłanych produktów. Przede wszystkim zadaj o to, aby nie uległy one uszkodzeniu w transporcie. Kosmetyki zapakowane w szklane opakowania należy dodatkowo zabezpieczyć. W tym celu najlepiej sprawdza się folia bąbelkowa. Jeżeli nie masz jej w domu, użyj klasycznej przezroczystej folii spożywczej. Wystarczy, że owiniesz nią produkt kilkakrotnie, aby odpowiednio go zabezpieczyć.
W przypadku kosmetyków o niewielkich gabarytach możesz także skorzystać z koperty bąbelkowej. Dokonaj zwrotu za pośrednictwem GlobKurier.pl, a uzyskasz wszelkie niezbędne informacje na temat przygotowania przesyłki drogą elektroniczną.
Jaki jest koszt dokonania zwrotu?
Wszelkie zwroty produktów odbywają się na koszt konsumenta. Dotyczy to wydatków ponoszonych w związku z zapakowaniem towaru oraz jego wysyłką. Wysyłka kosmetyków kurierem jest szybkim, prostym i tanim rozwiązaniem. Korzystając z GlobKurier.pl, zwrotu produktów dokonasz w 3 prostych krokach:
1. Wypełnij formularza na stronie internetowej: szybka wycena przesyłki .
2. Opłać usługę (dostępne jest wiele form płatności karta, przelew bankowy, blik, prepaid).
3. Kurier odbierze wcześniej przygotowaną przesyłkę w wybranym przez Ciebie miejscu i czasie.
Co w przypadku nieodebrania przesyłki?
Zwroty produktów do drogerii odbywają się również wtedy, gdy nie odbierzesz przesyłki w wyznaczonych terminach. Jest to szczególna forma odstąpienia od umowy. W tym wypadku to drogeria korzysta z tego uprawnienia. Rossmann ma 30 dni na skorzystanie z odstąpienia od umowy. O swojej decyzji niezwłocznie Cię poinformują. Zazwyczaj zwrot środków dokonywany jest w taki sam sposób, w jaki płatność została dokonana.
Z jakiego powodu mogę zareklamować produkt?
Zgodnie z polskim prawem reklamacja produktów może zostać dokonana, jeżeli kupiony towar okazał się wadliwy. Co to oznacza w praktyce? Może się na przykład okazać, że kosmetyk został uszkodzony w transporcie lub nie działa pompka czy inny element. Reklamację w drogerii Rossmann składasz w zależności od formy dostarczenia przesyłki.
Jeżeli zamówiony towar dostarczany był przez InPost, zaleca się sprawdzenie paczki od razu po jej wyjęciu ze skrytki. W przypadku stwierdzenia wady należy postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu. Na adres e-mail zostanie wysłany Ci formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni od odebrania paczki.
Inaczej odbywa się reklamacja produktów dostarczanych przez kuriera. W tym wypadku w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki powinieneś spisać protokół szkody. W tym wypadku reklamacja dotyczy wad niewidoczny w momencie odbierania paczki.
Jak dokonać reklamacji?
Rossmann zaleca, aby każda reklamacja produktów zgłaszana była bezpośrednio do drogerii. W przypadku stwierdzenia wad towaru możesz skorzystać z dwóch opcji:
- udanie się bezpośrednio do drogerii stacjonarnej z produktem i dowodem zakupu;
- odesłanie produktu wraz z formularzem reklamacyjnym na adres:
Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź
Odpowiedni formularz jest do pobrania na stronie internetowej Rossmann w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania”. Towar niezgodny z umową możesz odesłać w dowolny sposób. Klienci chętnie wybierają globkurier.pl ze względu na atrakcyjne ceny oraz możliwość odbioru przesyłki przez kuriera we wskazanym przez Ciebie miejscu i czasie.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie procesu reklamacji możesz skontaktować się z drogerią telefonicznie na numer: 42-61-39-700 lub drogą elektroniczną: obsluga_klienta@rossmann.com.pl.
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl