Punkty paczkowe czyli alternatywne sposoby dostawy
Chcesz poznać inne możliwości dostawy i dostosować swój biznes do potrzeb Twoich oraz Twoich klientów? Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z usług kurierskich, aby ułatwić sobie pracę.
Pisaliśmy już o Click & Collect, czyli o wygodnych doręczeniach do punktu, dzięki czemu Twój klient może odebrać paczkę, kiedy chce i nie musi być skazany na godziny pracy kuriera. Doręczenia do punktu to na przykład Paczkomaty, parcelshopy, ale także punkty paczkowe, w których można nie tylko odbierać paczki, ale także je nadawać. Jedną z największych korzyści przemawiających za punktami paczkowymi jest to, że możemy nadawać przesyłki o większej wadze niż na przykład w Paczkomatach, które ograniczają wysyłkę wagowo do 25 kg. Ponadto jeśli posiadasz sklep stacjonarny, sam możesz uruchomić punkt paczkowy i pozwalać swoim klientom na wysyłanie paczek.
Spis treści
Po co korzystać z punktów paczkowych?
Za uruchomieniem własnego punktu paczkowego przemawia wiele korzyści skupiających się nie tylko na Twoim kliencie, ale także na Tobie jako sprzedawcy. Z pomocą na przykład GlobBox możesz zyskać dodatkowe środki, gdyż od każdej przesyłki nadanej w sklepie otrzymujesz prowizję. Dodatkowo zapewniasz swojej firmie wzrost użyteczności dla klientów. Tym samym, możesz zyskać jeszcze więcej zaangażowanych konsumentów. Klienci zainteresowani wysyłką paczki przy okazji zapoznają się z ofertą Twojego sklepu i skorzystają ponownie z Twoich usług.
Ponadto otrzymujesz materiały promocyjne i pełne wsparcie opiekuna, a także reklamę biznesową na terenie całego kraju. Niezależnie od tego czy posiadasz sklep w większej czy mniejszej miejscowości.
Dla kogo punkty paczkowe?
Nawet jeśli nie posiadasz sklepu stacjonarnego możesz skorzystać z nadań oraz doręczeń w punktach paczkowych. Jest to rozwiązanie idealne dla klientów, którzy w mniejszych miejscowościach nie mają dostępu do innych punktów odbioru i nie chcą być zdani na doręczenie kurierem. Mapa punktów paczkowych jest stale rozbudowywana. Tym bardziej dlatego warto zainwestować w tego typu rozwiązanie i pozwolić klientom na podjęcie decyzji, gdzie będą chcieli odebrać swoją paczkę.