Born2be zwroty – wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach do Born2be
Sklepy internetowe dokładają wszelkich starań, aby wszystkie kroki związane z procesem zakupu przebiegały płynnie i bezproblemowo. To ważne także w przypadku firm, które nie posiadają sklepów stacjonarnych. Tak jest, chociażby w przypadku Born2be. Klienci muszą dokonywać zakupów na odległość – bez możliwości dotknięcia, sprawdzenia jak w rzeczywistości prezentują się wybrane produkty. Nie dziwi więc, że marka stawia na łatwe połączenie z biurem obsługi klienta, czy też sprawnie przeprowadzony proces zwrotu zamówienia. Jak dokładnie wygląda oddawanie niechcianych produktów w przypadku Born2be? Już spieszymy z odpowiedzią!
Spis treści
Born2be – kilka słów o marce
Born2be to marka z polskim kapitałem, która zajmuje się sprzedażą obuwia i odzieży od 2012 roku. Ze względu na działalność głównie online, firma realizuje i wysyła zamówienia w niecałe 19 godzin! Widoczny na stronie asortyment sklepu jest dostępny od ręki (do tego w atrakcyjnych cenach!) i niemal tuż po opłaceniu koszyka, pracownicy sklepu przechodzą do pakowania produktów. Born2be, zważywszy na specyfikę swojej działalności, wprowadza ciągłe ulepszenia, aby cieszyć się pozycją lidera na rynku.
Ze względu na fakt, że marka posiada tylko sklep internetowy, każdy kupujący (zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem) ma szansę na odstąpienie od umowy, w ramach zawierania jej na odległość. Dokładne terminy reguluje również regulamin, a szczegóły znajdziecie poniżej!
Jakie są zasady zwrotu do Born2be?
W Born2be zwroty są naprawdę banalnie proste! Może to przedstawić w kilku krokach, a same zasady obowiązujące kupujących nie powinny budzić wątpliwości. Oto one!
Obowiązujące terminy
Każdy kupujący ma 30 dni na zwrot towaru, który liczymy od momentu odebrania przesyłki. Jest to zdecydowany ukłon w stronę klientów, ponieważ według polskiego prawa taki okres to minimum 14 dni. Ze względu na brak sklepu stacjonarnego, marka stara się więc dać sporo czasu kupującym, aby mogli podjąć ostateczną decyzję na temat tego, czy wybrane produkty nabyte w atrakcyjnych cenach, są idealne właśnie dla nas!
Sposoby realizacji zwrotu
W Born2be zwroty możesz realizować na dwa sposoby – tradycyjnie lub online. Pierwszy sposób to wydruk i uzupełnienie formularza zwrotu. Tam podajesz wszelkie niezbędne informacje, a sam dokument dodajesz do przesyłki kurierskiej z wybranym towarem. Zwrotu online możesz z kolei dokonać przez zalogowanie się do panelu klienta. Istnieje również szansa na korzystanie z linka, znajdującego się w wiadomości e-mail, a który przekieruje Cię do miejsca na platformie, gdzie możesz dokonać rezygnacji z danego produktu. Jeśli jednak masz pytania lub wątpliwości – skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Anulowanie zwrotu
W całym procesie może dojść do takiej sytuacji, że zechcesz jednak wycofać zwrot. Nie ma problemu! Anulować proces pomoże Ci zakładka Moje Zwroty lub link pod nazwą Zarządzaj Zgłoszeniem, który znajdziesz w mailu potwierdzającym chęć odesłania wybranego produktu. Pierwsze z wymienionych rozwiązań jest dostępne tylko dla użytkowników zalogowanych. Ponownie warto wspomnieć, że w przypadku komplikacji lub wątpliwości pomoże nam Biuro Obsługi Klienta.
Zwrot dociera do Born2Be – co dalej?
Wysłanie paczki kurierem nie oznacza automatycznego zwrotu produktu. Musimy czekać na odpowiedź pracownika Born2be , który stwierdzi czy spełniliśmy wszystkie formalności. Jeśli nie pojawią się żadne problemy – zostaniemy poinformowania mailowo i SMS-owo o pomyślnym rozpatrzeniu zwrotu. Firma na 14 dni na odesłanie środków wydanych na nabycie towaru, ale także tych poświęconych usługom kurierskim. Z reguły zwrot pieniędzy zamyka się w około 5 dniach roboczych, a maksymalnie może być to 14 dni.
Jak przygotować paczkę przed nadaniem?
Wybrane produkty, które chcemy zwrócić do Born2be, powinny być odpowiednio przygotowane. Przede wszystkim nie mogą nosić one na sobie znamion użytkowania, być brudne bądź uszkodzone. Ponadto muszą dotrzeć w oryginalnych opakowaniach. Jeśli mamy z tym problem, a pudełko przypadkowo uległo zniszczeniu, skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Dla pewności zabezpiecz przesyłkę, na przykład folią bąbelkową, czy folią stretch, aby odesłanie towaru było maksymalnie bezpieczne! Będzie to amortyzować potencjalne uderzenia, a także zwiększy odporność paczki między innymi na zmienne warunki pogodowe. Pakunek możesz nadać niemal z każdą firmą kurierską, a jak zrobić to dokładnie? Sprawdź nasze porady!
Z pomocą jakich kurierów możemy dokonać zwrotu?
Do Born2be zwrot możesz nadać na wiele sposobów. Przedstawiamy kilka przydatnych rozwiązań, na które koniecznie musisz zwrócić uwagę!
Kurierzy
Bezpłatnie możesz odesłać wybrane produkty z pomocą przewoźnika, który dostarczył Twoje zamówienie. W treści maila potwierdzającego zakup, znajdziesz etykietę darmowego zwrotu. Ważne – jest ona do użycia jednorazowo w przypadku danego zamówienia, a sama etykieta jest ważna tylko 7 dni! Specjalnie dla klientów marki istnieje także szansa nadania przesyłki w kwocie 10,99 zł i tym sposobem możesz:
- zamówić wsparcie kuriera DPD (pojawi się on już z gotową, wydrukowaną etykietą),
- zostawić pakunek w paczkomacie InPost (o dowolnej godzinie, siedem dni w tygodniu),
- nadać przy wsparciu Poczty Polskiej (wydrukuj etykietę, która zostanie wygenerowana przy zwrocie online, na jej podstawie pracownik Urzędu wykona wszelkie niezbędne czynności).
Wybrane produkty, które znalazły się w paczce ze zwrotem, należy nadać na adres: Centrum Logistyczne Aleja Krakowska 140A 05-552 Marysin (pamiętaj o przekazaniu przewoźnikowi dokładnie całego adresu).
Wsparcie brokera
Jeśli chcesz sprawdzić ciekawe oferty wszystkich przewoźników na rynku, skorzystaj z brokerów kurierskich (takich jak GlobKurier). To pośrednicy między kurierami a klientami. Brokerzy na swoich stronach internetowych posiadają właściwie niemal wszystkie aktualne oferty każdej firmy w kraju. Po wpisaniu swoich danych masz więc możliwość wyboru w wielu opcjach. Postaw na tego kuriera i to rozwiązanie, które będzie bliższe Twoim oczekiwaniom, dostępnym w okolicy rozwiązaniom lub zasobności portfela.
Masz już wszystkie formalności za sobą? Teraz śmiało możesz… złożyć nowe zamówienie!
W Born2be zwroty przebiegają naprawdę sprawnie. Jest to między innymi wynikiem tego, że marka posiada jedynie sklep internetowy. Z tego powodu klienci mają możliwość rzucenia okiem na wybrane produkty dopiero w momencie odebrania ich z Paczkomatu lub z rąk przedstawiciela firmy kurierskiej. W Born2be zwroty można zgłaszać na dwa sposoby – przez dane przekazane w formularzu odstąpienia dołączonym do paczki, lub przez panel klienta. Najważniejsze, aby pracownicy firmy połączyli produkty z nadanej przez Ciebie paczki i odnieśli do tego odpowiedni numer zamówienia. Paczkę (najlepiej z pomocą przewoźnika) należy dostarczyć pod adres: Centrum Logistyczne Aleja Krakowska 140A 05-552 Marysin. Jak widzisz, w Born2be , zwroty są naprawdę proste i nie powinny sprawić problemów nawet tym, którzy dokonują ich pierwszy raz!
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl