Zwrot do sklepu Renee – jak zwrócić zakupy?
W sklepie Renee możesz w prosty sposób zwrócić zakupione produkty. Masz możliwość złożenia reklamacji, wymiany towaru lub zwrotu. W celu świadczenia usług, jak najlepszej jakości proces zwrotów jest przejrzysty i szybki. Z tego artykułu dowiesz się, jak łatwo dokonać zwrotu do sklepu Renee.
Spis treści
Jak dokonać zwrotu otrzymanego produktu w sklepie Renee?
Otrzymany produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Należy jednak pamiętać o kilku kwestiach:
-
kostiumy i bielizna nie podlegają zwrotom ze względów higienicznych
-
niezwykle ważne jest to, że odesłany produkt nie może mieć śladów użytkowania i musi znajdować się w swoim oryginalnym opakowaniu, czyli w pudełku, foli itp.
Zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy, na to samo konto, z którego wyszła płatność. W przypadku płatności przy odbiorze – zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany na konto, które zostanie wskazane w formularzu odstąpienia. Zwrotu możesz dokonać online poprzez zalogowanie się do panelu zwrotów na stronie sklepu, podając adres e-mail oraz numer zamówienia. W panelu wybierz produkt, który chcesz zwrócić oraz powód odesłania. Możesz również zalogować się na stronie sklepu do konta klienta, jeżeli go posiadasz i przejść do zwrotów bezpośrednio z zamówienia, postępując zgodnie ze wskazówkami. W tradycyjnym sposobie możesz zwrócić paczkę np. pary butów w oryginalnych opakowaniach, załączając formularz odstąpienia.
Jakie są opcje zwrotu dla klientów sklepów Renee?
Darmowy zwrot
Ze zwrotu darmowego może skorzystać każdy klient. Warto pamiętać, że przysługuje on raz do każdego z zamówień. Etykieta darmowego zwrotu będzie ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania, przesyłkę zwrotną nadasz w dowolnym punkcie UPS Access Point. Listę wszystkich punktów znajdziesz w serwisie UPS: ups.com.
Płatny zwrot
Również w tym przypadku może z niego skorzystać każdy klient i jest w bardzo atrakcyjnej cenie 10,99 zł, niezależnie od wcześniej wybranego kuriera. Co ważniejsze nie musisz płacić przy nadaniu paczki, ponieważ kwota ta zostanie odliczona przy zwrocie należności.
Zwrotu w kwocie 10,99 zł możesz dokonać w następujący sposób:
-
poprzez kuriera DPD, którego zlecisz automatycznie podczas rejestracji zwrotu online. Nie musisz mieć etykiety, kurier będzie miał ją ze sobą.
-
poprzez paczkomaty InPost. Wystarczy, że zarejestrujesz zwrot w panelu on-line i skorzystasz z kodu nadania, który otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail. Niezwykle ważne, że kod jest ważny 72 godziny.
-
poprzez urzędy Poczty Polskiej. W tym przypadku etykietę pobierzesz ze strony po rejestracji zgłoszenia lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia. Z wydrukowaną etykietą udaj się do dowolnego, najlepiej najbliższego urzędu pocztowego. Etykiety nie naklejaj na paczkę, ponieważ dokona tego pracownik Poczty. Pamiętaj, że etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
Zwrot u innych wybranych przez klienta przewoźników.
Niezaprzeczalnie na plus jest tutaj kwestia, że sam decydujesz, z jakiego przewoźnika chcesz skorzystać. Należy jednak pamiętać, że sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem, czyli na koszt sklepu.
Formularz zwrotu – w jakich przypadkach jest wymagany?
Formularz nie jest wymagany dla zwrotów realizowanych za pomocą formularza online. W tym przypadku musisz pamiętać o tym, aby zwrócić produkty w oryginalnych opakowaniach. Jeżeli nie posiadasz oryginalnego opakowania, odeślij zwrot wraz z uzupełnionym formularzem. Formularz jest również wymagany jeśli nie możesz dokonać zwrotu online. Gdzie go znajdziesz? Możesz go wydrukować z wiadomości e-mail z informacją o nadaniu Twojej paczki lub skorzystać z przykładowego formularza dostępnego na stronie sklepu. Formularz odstąpienia możesz wydrukować lub przepisać go nawet ręcznie i przesłać na adres: www.renee.pl – Centrum Logistyczne, Aleja Krakowska 140A, 05-552 Marysin.
Czy możliwa jest modyfikacja lub anulowanie zwrotu?
Modyfikacja, wprowadzanie jakichkolwiek zmian w zgłoszeniu nie jest możliwa i wymaga anulowania oraz ponownego zarejestrowania zwrotu. Jego anulowanie już jest możliwe. Zgłoszony zwrot wystarczy anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty, która jest dostępna dla klientów zalogowanych na stronie sklepu Renee. Dla wszystkich klientów, również tych niezalogowanych jest możliwość przejścia do panelu z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” i w tym miejscu anulowanie zgłoszenia.
Zatwierdzanie zwrotów
Każdy klient zgłaszający zwrot powinien otrzymać wiadomość e-mail z informacją o jego zatwierdzeniu oraz osobą wiadomość z informacją o zwrocie należności na konto. Co istotne tylko w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, oprócz wartości produktów, sklep zwraca również najtańszy dostępny podczas składania zamówienia koszt dostawy. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była lub mogła być darmowa, wtedy zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
W przypadku chęci wymiany produktu np. ze względu na za mały rozmiar otrzymanych butów każdemu klientowi również przysługuje 30 dni na wymianę towaru od dnia otrzymania paczki. Cały proces wymiany jest bardzo zbliżony do zwrotów. Istnieje jednak kilka kwestii, na które należy zwrócić uwagę. Produkt musi zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu, na którym naklejony jest jego kod. Wymianie nie zostanie poddany produkt, na którym widoczne są ślady użytkowania oraz taki, który nie podlega zwrotom ze względów higienicznych np. bielizna. Jeżeli produkt jest niezgodny z zamówieniem, wtedy przysługuje Ci możliwość bezpłatnej wymiany. Dla posiadaczy konta w sklepie Renee wymiana jest bezgotówkowa i bezpłatna, wystarczy być wtedy zalogowanym na swoim koncie klienta. Daną wymianę możesz zgłosić tylko jeden raz do każdego zamówienia, wymieniając dowolną ilość produktów z tego zamówienia. Co istotne wymianie podlega tylko rozmiar produktu, przy zachowaniu tego samego modelu oraz koloru, a nowe zamówienie zostanie wysłanie po zatwierdzeniu w Centrum Logistycznym.
GlobKurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl
Juto jest 14 dzien zwrotu a ja dalej nie mam zwrotu
A co w takim wypadku jeżeli buty się szybko rozkleją?