Zwroty do RTV Euro AGD
Zakupy online są chętnie wybierane, jednak nadal budzą pewne wątpliwości u klientów. Szczególnie ważną kwestią dla konsumentów jest możliwość bezproblemowego zwrotu produktów. Tyczy się to także elektroniki. Zanim zakupisz produkt, warto sprawdzić, w jaki sposób przebiega dostawa w danym miejscu, kto powinien ponieść koszty nadania paczki, a także ile dni przysługuje na wymianę, reklamację, czy zwrot. W RTV Euro AGD znajdziesz wiele produktów z kategorii AGD, czy RTV, a także wiele innych akcesoriów. W ofercie znajdują się produkty od różnych producentów. Wśród nich znajdują się artykuły, które mogą nie spełnić Twoich oczekiwań. Wówczas produkt najlepiej zwrócić do sklepu. Według polskiego prawa konsumenta przysługuje Ci 14 dni na zwrot. Jednak niektóre sklepy wydłużają ten czas, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom klienta. Warto także wiedzieć, w jakim czasie otrzymasz przelew na swoje konto. Sprawdź, jakie zasady zwrotów obowiązują w sklepie RTV Euro AGD.
Spis treści
RTV Euro AGD zwrot – jak go właściwie nadać?
Dokonanie zwrotu w RTV Euro AGD nie sprawi Ci trudności. Produkt można zwrócić bez podawania konkretnej przyczyny. To ogromne ułatwienie dla konsumentów. Jeśli więc produkt nie przypadł Ci do gustu, wystarczy jedynie wypełnić odpowiedni formularz na stronie sklepu i zlecić zwrot produktu w e-sklepie. Jest jednak pewne odstępstwo w tej kwestii. Jeśli produkt został spersonalizowany pod konkretną osobę lub kupiony został na promocji, która nie uwzględnia zwrotów, nie będziesz miał możliwości odesłania go do sklepu. W innych przypadkach obowiązuje Cię 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki na jej odesłanie do sklepu. Warto też zaznaczyć, że to klient ponosi koszty odesłania produktu. Zatem należy znaleźć przewoźnika, z którego usług opłaca się skorzystać. Na stronie GlobKurier.pl znajdziesz bogatą ofertę różnych przewoźników, którzy dostarczają paczki na terenie 192 krajów. Możesz skorzystać zarówno z paczkomatów, jak i kurierów, którzy odbiorą przesyłkę prosto z Twojego domu. Pamiętaj, aby określić, jak ciężka i duża będzie paczka, aby kurier był gotowy na jej odebranie.
RTV Euro AGD – ile czasu masz na zwrot?
Sklep RTV Euro AGD umożliwia wygodne zwroty produktów swoim klientom. Dzięki temu chętniej dokonują oni swoich zakupów właśnie w tym miejscu. E-sklep ściśle przestrzega zasad obowiązujących w prawach konsumenta, zatem każdemu klientowi przysługuje 14 dni na zwrot produktu. Pamiętaj jednak, że nie może on mieć śladów użytkowania, a opakowanie nie powinno być uszkodzone. Dzięki temu sprzedawca może ponownie wystawić towar do sprzedaży. Możesz także wymienić produkt lub zareklamować go. Należy wówczas odstąpić od umowy przy wykorzystaniu odpowiedniego formularza dostępnego na stronie.
Są dwie opcje zwrotu. Jedna z nich przewiduje odwiezienie towaru do sklepu, a druga odesłanie go przy wykorzystaniu wybranego przez siebie przewoźnika. Przy wyborze kuriera najlepiej kierować się po pierwsze szybkim czasem dostawy, a także ceną. Na stronie GlobKurier.pl znajdziesz wiele możliwości w tym zakresie. 50 przewoźników dostępnych na stronie umożliwi Ci dopasowanie oferty do swoich potrzeb. Jeśli przebywasz za granicą, również możesz nadać paczkę, którą kurier odbierze z dowolnego miejsca, nawet z hotelu.
Należy podać właściwy adres, aby paczka dotarła do konkretnego działu w magazynie, który znajduje się w Pruszkowie. Sam formularz zwrotny możesz wysłać pod adres e-mail sklep.internetowy@euro.com.pl lub wydrukować i dołączyć go do zamówienia.
RTV Euro AGD anulowanie zamówienia a zwrot pieniędzy – po jakim czasie go otrzymasz?
Dla każdego klienta niezwykle ważny będzie z pewnością fakt, kiedy środki znajdą się na koncie. To bardzo ważna kwestia, która warunkuje chęć zakupu towaru w danym sklepie. Z reguły każdy klient otrzymuje zwrot środków już po kilku dniach od momentu, w którym paczka dotrze do magazynu. Według zapisu w prawach konsumenta sprzedawcy przysługuje 14 dni na wysłanie środków. Jednak im szybciej paczka dotrze do magazynu, tym większa szansa, że wcześniej pojawią się one na koncie klienta. Jeśli zależy Ci zatem na ekspresowej wysyłce, skorzystaj z usług brokera kurierskiego GlobKurier.pl. To dzięki niemu będziesz miał możliwość nadania paczki na własnych zasadach, która szybko dotrze do punktu docelowego. W naszej ofercie dostępna jest także opcja ekspresowej wysyłka w 48 godzin. Wówczas kurier pojawi się u Ciebie kolejnego dnia roboczego, po wypełnieniu formularza na stronie. Twoja przesyłka bezpiecznie, bez żadnych uszkodzeń dotrze do magazynu!
RTV Euro AGD reklamacja bez opakowania – czy jest to możliwe?
Odsyłanie zwrotów wymaga zachowania oryginalnego opakowania. Co jednak jeśli po rozpakowaniu i wypróbowaniu sprzętu nie spełnił on Twoich wymagań? Wówczas należy skontaktować się z obsługą klienta. Numer dostępny jest na stronie sklepu RTV Euro AGD. Każdy zwrot rozpatrywany jest indywidualnie. Nie wszystkie produkty wymagają pozostawienia opakowania. Warto jednak zapoznać się z dokładną informacją jak wówczas zapakować towar, aby nie uszkodził się podczas transportu. Z pewnością przyda się folia bąbelkowa oraz odpowiednio gruby i trwały karton. Nie zapomnij także umieścić etykiety na opakowaniu, aby przesyłka dotarła pod właściwy adres. Wybierz sprawdzonego przewoźnika takiego jak GlobKurier.pl, który zadba o Twoją przesyłkę i w dobrej cenie odeśle ją do magazynu. Nie musisz obawiać się, że produkt pozostawiony bez opakowania ulegnie zniszczeniu. Pamiętaj, że jeśli składasz reklamację, a towar zniszczy się podczas wysyłki, te uszkodzenia nie będą brane pod uwagę. Sprzedawca uwzględni jedynie to, co zostało wpisane w formularzu.
RTV Euro AGD – zwrot telefonu
W sklepie RTV Euro AGD możesz także zamówić telefon. Do wyboru jest wiele modeli od tych bardzo nowoczesnych, a także bardziej podstawowych. Ich cena często jest bardzo wysoka, a do tego można dopasować różne dodatki, a także dobrać ubezpieczenie. Co zrobić, jeśli chcesz dokonać zwrotu telefonu w RTV Euro AGD? Pamiętaj oczywiście, aby nie przekroczyć wyznaczonego terminu, czyli 14 dni kalendarzowych. Dzięki temu będziesz mógł bez stresu zwrócić telefon. Możesz również zrezygnować z zakupu komórki. Warto jednak pamiętać o tym, aby złożyć rezygnację także z ubezpieczenia telefonu. Możesz to zrobić również w okresie 14 dni. Należy też dodatkowo zadbać o bardzo drogi sprzęt. Tutaj sprawdzi się usługa dobrego kuriera, ale również opcja śledzenia przesyłki oraz powiadomienie o dostarczeniu paczki do magazynu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że telefon będzie bezpieczny nawet podczas długiej podróży. Dodatkowo wypełnij karton ściankami lub folią bąbelkową, która zabezpieczy go przed przesuwaniem się. Nawet przesyłka zagraniczna, która musi pokonać wiele kilometrów, nie ulegnie zniszczeniu, zalaniu czy uszkodzeniu. GlobKurier.pl pozwoli Ci wygodnie skorzystać ze wszystkich tych opcji.
Zwrot towaru zakupionego przez internet w RTV Euro AGD – to bardzo proste
Zwroty dostosowane do potrzeb klienta, klarowne zasady zapisane w regulaminie na stronie oraz pomocna obsługa klienta to wszystko, co z pewnością zachęci konsumenta, aby ponownie dokonał zakupu w danym sklepie. Dzięki temu poczuje się odpowiednio zaopiekowany. Według badań aż 40% respondentów wyraża zdecydowanie większe zainteresowanie sklepami, które mają przyjazne warunki zwrotów i reklamacji. Poza dobrą jakością produktów to właśnie one są czynnikiem warunkującym chęć skorzystania ze sklepu. Do tego tacy klienci chętniej polecają usługi sklepu swoim znajomym.
Aby cały proces zwrotu przebiegał sprawnie, warto wypełnić specjalny formularz dostępny na stronie sklepu. Do tego warto skorzystać z usług renomowanego brokera kurierskiego. GlobKurier.pl oferuje usługi 50 przewoźników, którzy w bardzo przystępnej cenie dostarczą przesyłkę na terenie 192 krajów! Co ważne, dostępna jest zróżnicowana oferta zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, a Ty z pewnością będziesz zadowolony z tak dobrze skrojonej oferty.